2024. május 25., szombat

 

05. 25. szombat 
Pont egy hete Bogyó és Bodza megint vizsla találkozón voltak… Engem persze a személyzet itthon hagyott, pedig én is vizsla vagyok a javából! (Bodzának meg köze nincs hozzánk, legfeljebb, hogy négy lába van…)
Azért nem mehetek velük – ezt már sokszor elmondták, - mert előszeretettel oktatnám a fiúkat… Hát olyan rossz az? Mindenhonnan a hóttig való tanulást szajkózzák a kétlábúak „varázsdobozai”, amiket egy pillanatra se tudnak félretenni… Tehetek róla, hogy a véremben van az érzékenyítés, meg az edukáció? Ezeket a szavakat most tanulgatom, mert ha a vén inas meghallja bármelyiket, egy kisebb őrjöngési hullám szalad keresztül rajta, én pedig szeretek örömet szerezni mindenkinek… 😃
Szóval Drazsé és én itthon vártuk a találkozóra elmenteket, és megnyugodtunk, mikor még vacsora előtt megjöttek! Drazsénak holnap lejár az antibiotikum kúrája, utána kell rácsöppenteni a következő spot-on-t… Szerintem Sedalin nélkül megint nem fog sikerülni, de még néhányszori gyakorlás, és a személyzetnek a végére sikerülni fog csak negyed órára kiütni…
Szerencsére eddig minden vihart megúsztunk, nem kellett egyszer sem a dörgések miatt G. ágyába másznunk, pedig még jégesővel is riogattak!
Napozgatunk, amikor lehet, és amikor az inas nem zargat be bennünket az erős napsugárzás miatt, ha unatkoznék, megkergetem Bodzát (jobb híján), de ez nem okoz osztatlan sikert a személyzet körében, mert én csak hangosan tudok játszani, illetve kommentálom, hogy Bodza mikor, merre szaladjon, és ebben a hangoskodásban Drazsé is részt szokott venni, aki minden alkalmat megragad, hogy hallassa a hangját. Reggel már kiabálva fogadja B.-t, aztán amikor jön a reggeli, hát azt sem állja meg némán… És ez így megy a nap végéig! Szerencsére rövid, tőmondatokban beszél, még nem zúdítja a kétlábúakra elgondolásainak végeláthatatlan garmadáját…
Figyelgetjük B. kertészkedését is, még véletlenül sem szabad lemaradnunk bármilyen ez irányú tevékenységéről, azonnal meg kell a többiekkel beszélnünk, mi nincs jó helyen, mit kell sürgősen átültetnünk… Vizslát!
 
Bodza a vizslatalálkozón 🙂 ❤ Elcserélte a hámot Bogyóval mert a másaik kicsi volt neki... 🙂

Bogyó bőszen piknikel... 😃 ❤

ÉN, a Jószágkormányzó! ❤

Drazsé masirozik... 🙂

Hármasban ❤ ❤ ❤

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése