2024. június 28., péntek

 

06. 28. péntek
A múlt héten beköszöntött az idei első kutyameleg!
Egyáltalán nem élveztük, már azon voltunk, hogy összecsomagolunk, és a személyzetet hátrahagyva elköltözünk Eszzkimókiába! 😃 (Nem tudom, az merre van, de az inas szerint ott olyan hideg van, hogy a magra tett konzerv feltétünket is csak jégkrémként nyaldoshatnánk…) De mire megbeszéltük, már csillapodott a hőség, mostanra az inas is tud éjjelente aludni, eddig hiába hagyta nyitva az ablakot, hajnalra sem adta lejjebb a Rezidencia 26 foknál…
Tegnap Drazsé egy kis Sedalin mellett megkapta szívférgesség elleni kúrának a 3. havi rácseppentőjét, a kis kábaságát kihasználva a füle is kipucolódott, sőt, B. még a körmeit is lecsippentette! 🙂
Bogyóka szívesen elkocog az udvaron., ha nincs hőség, szimatolgat, némi fáziskéséssel követi B.-t, ezen kívül, ha éppen nem szundikál, a konyhát ostromolja némi kajáért… Többet eszik, mint én, pedig fele olyan súlyú… Igaz, a repetázás nem látszik meg rajta.
Bodza néha házőrzőnek képzeli magát 😃 Olykor nagy garral, morogva nekiindul valamerre. Majd megáll, de akkorra már Drazsé is kirongyolt, és bőszen keresi a betolakodót… Persze nem talál senkiit! 😃 B. szerint ilyenkor Bodza hall valamit, G. szerint csak a vezérhangya trappolását hallja a saját fejében, szóval: dilis! 😃 Tényleg néha rájön az ötperc, játékra hív, kicsit ökörködünk, rendszerint bent a szobában, aminek mindig az a vége, hogy a személyzet „Mars ki” felkérésére abbahagyjuk… 🙂
Tegnap elment Lucky, a Rezidencia első ideiglenes befogadottja… Én már nem találkoztam vele, de Zsacinak ő volt a „pótpapája”… Már az én időmben egyszer még ellátogatott hozzánk, de a személyzet engem eltiltott a találkozástól… Jó utat Lucky a Hídon túlra… Már ott vár Zsaci… Téged is, engem is… Minket is… Vizslát!
 
 
Lássuk csak, van valami ehető az asztalon... 🙂

ákvirág a leanderek között... 🙂 (Drazsé)

"Fotózol? Akkor menekülök!" 😃 (Drazsé)

ÉN: Bent is meleg van, szellőztetek! 🙂 Na és? 😛

Bogyóka 🙂 ❤

Bodza 🙂 ❤

Miii? Hogy bepofátlankodtam egy fotózásba? 😮 Hol??? 😛

Lucky, amikor 2015 május elején Katihoz készült Olaszországba... És előtte többször kipróbálta az utazóboxot... Aztán indulás után fél perccel kimászott belőle, és előrement a kétlábúakhoz! 😃
Vizslát Lucky! ❤ 💔💔💔💔💔💔💔💔💔

Lucky S. Pécshegyaljai Sondriese 2010. 04. 20. – 2024. 06. 27.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése