2021. augusztus 13., péntek

 

08. 13. péntek
 
Nem vagyok babonás! Dee…
Péntek 13.-a előreggelen Kármen beállított két zsebcirkálóval! Állítólag a vén inas hívta meg őket egy kis nyaralásra, mert előző ideiglenesüknél nem telt el egy nap, és máris megszöktek! 😮 Kármen egész nap kereste őket, mire meglettek, tovább nem reszkírozott, G. meghívására ide zsuppolta őket! A Rezidencia általános véleménye szerint a vén inas megint elvesztette néhány – még ép – agysejtjét! Alig hevertük ki Pötyi távozását, jó jó, Szeder talán még mindig visszavárná, de mi többiek (én, Lui és B.) élveztük a nyugalmat… erre tessék, megérkezett Sanyi és Bogyó! … Szerencse, hogy Lui még nem fedezte fel a fél éves Sanyiban a golyós konkurenciát!
Én egyelőre nem tudok mit kezdeni velők, szokás szerint néhány napig óvatosan tartom a távolságot, ki tudja mire képes két apró - esetleg „vérhörcsög…
Szeder már próbált játszani velük, de Bogyó lemorogta. Ahhoz képest, hogy honnan jöttek, elég válogatósak! Eddig csak a pörkölthúst, a sonkaszalámit, meg a palacsintát kóstolták meg… Amúgy jó ízlésük van, ezeket mi is szeretjük, illetve csak szeretnénk, mert az irigy személyzet az ilyesmit eleszi előlünk!
Én nem vagyok irigy, de jó lenne, ha ezek a kis vakarcsok is áttérnének a mi kosztunkra, különben Luival és Szederrel meglátogatjuk a hűtőszekrényt! Vizslát!
 
Sanyi ❤ (Kármen szerint Sunny lesz, mert a Sanyi "nem méltó hozzá!" 😃 )

Bogyó ❤ Akiből ha igaz, Nono lesz!

Bogyó mosolyog 🙂 ❤ - Vagy csak melege van... 😃

Sanyika inkább elbújik... 🙂 ❤

ÉN! ❤ Gondokkal telítve... látszik, nem? 😃

Csendélet... 🙂

Nem érek rá fotózkodni, almát eszem, az inas elégedjen meg a többiekkel! 😛

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése