2023. április 23., vasárnap

04. 23. vasárnap 

Bella elutazott, és végre rátalált az „örökös” gazdikra!
Bár az első kapott fotó láttán az inasnak valami gombóc költözött a torkába, de azóta rohamosan javul a helyzet! 🙂 Igaz, hogy „Mackónéni” nem játszik Ramboval, a lakótársával (itt se játszott velünk), de imádja a hosszabb sétákat, olyannyira, hogy ha a gazdik rövidebbre akarják venni a slattyogást, ő megtagadja a hazamenetelt! 😃 ❤ Na és persze a kényeztetésben sem szenved hiányt!
Csütörtökön 9 éves lettem! Az inas reggel azzal kezdte, hogy meghúzta a fülemet! 😮
Nem tudom, milyen hülye szokása ez a kétlábúaknak? Vagy csak az inas „zseniális humorérzéke” siklott ki?
Mindenesetre B. is gratulált, de az „ünneplésre” kora délutánig kellett várnom… Azért, mert akkor már nem süt annyira a teraszra a nap, és jobban lehet fényképezni… !!!
Az eszem megáll!!!
Na, és akkor előkerült a minden évben ilyenkor szokásos nyamvadt szenyó, amit a személyzet következetesen „Szülinapi Tortának” nevez!
Ez a meglepetés, amibe annyi, de annyi kreativitást, innovációt fektetnek, mindig el tud kápráztatni! 😮
És még csak ne is remegjek, hogy „Adjátok már ide!!!”, hanem maradjak mozdulatlan a kattintgatás alatt… Végre hozzájutottam a jogos jussomhoz, és eltüntettem! Mert azért a májkrémet nagyon szeretem! 🙂
Már most megmondom, hogy jövőre, a 10.-re a Trüffel Cukrászdából akarok csülkös- pacalos-sonkás szülinapi tortát!!!
És itt kell megköszönnöm ezernyi figyelmes alattvalómnak, hogy eszükbe jutottam, és gratuláltak! ❤ ❤ ❤ Remélem mindegyikükhöz eljutott virtuális képen nyalásom! 😃 ❤ Ha valaki esetleg kimaradt, itt reklamáljon, és legott felelősségre vonom hanyag inasomat!
Végül, de nem utolsósorban, helyre kell igazítanom Katát is, aki ma reggel olyan dicshimnuszt zengett rólam, mint ideiglenes befogadóról, hogy majd’ belepirultam! Jobban értelmezve aztán rájöttem, nem is rólam, hanem a személyzetről szól a magasztalás… 😮 😮 😮 Mi Luival épphogy csak meg vagyunk említve… Pedig, ha én nem lennék… „Mindig” az érdemtelenek kapják az elismerést…
Szóval Kata reggeli dicshimnusza ENGEM illet!!! Vizslát!
 
                                                                Bella és Rambo ❤
 

Miután Kata elment... 🙁 Bella így ült az ajtónál majdnem 1 órát... Katát visszavárva... 🙁

Ez már tetszik Bellának! 🙂 ❤


 

Ez az izé a tortám? 😃

Essünk túl rajta! 😃

Mindjárt kész vagyok! 🙂

Most még a "gyertyát" is... Azért finom volt! 🙂 ❤

2 megjegyzés:

  1. Zsacika, ha elkésve is de gratulálok neked, még további békés, vidám éveket kívánva - és remélem (előbb-utóbb) ezt személyesen is eltudom mondani. De "valami" mindig közbejön... én tényleg készülődöm...és előbb utóbb el is jutok hozzád....

    VálaszTörlés
  2. Kimaradt: Nagyon örülök, hogy Bella jól érzi magát - megérdemel egy jó gazdit.....

    VálaszTörlés