2020. szeptember 7., hétfő

09. 07. hétfő

Mióta Szeder egy hete visszaérkezett az alig egy napos „próbagazdisodásból”, nem sok minden történt…
Az azért meglepő volt, hogy két napig a hangját se lehetett hallani! A személyzet azt hitte, hogy berekedt a sok óbégatástól, de evett rendesen, játszott is, tehát nagyon nem fájhatott a torka… Aztán minden visszatért a régi kerékvágásba… Igaz, G.-nek már korántsem kell annyit nyomogatnia a távirányítót, mint eleinte, de azért néhányszor figyelmezteti Belzebubit, ha a szép szó nem használ… És ez így megnyugtató is számára! 
Csipkének ma véget ért a gyógyszerezése, úgy néz ki, használt a fülének, már alig jön ki trutyi a tisztításkor. Igaz őt eddig se nagyon zavarta… Élvezte, amíg B. itthon volt, mindenhova követte, együtt csendespihiztek, ami nagy szó, mert B. eddig egyikünket se engedte be a birodalmába! Szerinte Csipike nem „szőröz”, így ő bemehet ebéd után… Ám éjszakára már ki van telepítve, velünk kell aludnia „szegénykének”… 
Az inas tegnap előszedte a régi labdámat, amit annyira szerettem csócsálni! Azért dugta el télen, mert mindig elgurítottam valami alá, és onnan neki kellett volna előkaparni… inkább eldugta… sanyarú sorsom van… De most előszedte, és egyből nekiláttam csócsálni… Persze Szeder is akarta azonnal, de nyilván nem adtam neki… az inas megkönyörült rajta, és előszedte neki a párját! Naná, hogy a számban levőt azonnal kiköptem, és nyomultam a másikért… Erre az inas bepipult, és elrakta ami nálam volt! Most felváltva rágjuk Szederrel, akárcsak a kétlábúak a gittet! Mi is egyletet fogunk alapi tani! Vizslát!

Szeder... vidáman  

Lui settenkedik... 

Nini... a madzagom! 

Ritka pillanat, amikor Lui Szederrel játszik...  ... És G.-nek sikerül majdnem tökéletesen lekattintania... 

Csipke és Szeder 

Csipke, azaz - nálunk - "Csipike", "Csipi", "Törpilla", stb...  

A labdámmal... 

Szeder is szereti csócsálni!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése