2021. szeptember 12., vasárnap

 


08. 12. vasárnap
 
A múlt vasárnap a kétszer elhalasztott „Vizsla-Piknik” vo,t beütemezve, mivel csak én mentem el a személyzettel, Lui és Dézi maradt, elhívtam kutyaszitternek Krisztit, Perec kisgazdiját. A találkozón csak hárman voltunk, talán ezért is éreztem olyan fesztelenül magamat. Atlasszal már találkoztam régebben, de Keks-szel most ismerkedtem meg, és rövid idő múlva már én is bekapcsolódtam a játékba, ami egyáltalán nem szokásom! Persze a vízbe nem mentem bele, nekem az továbbra is túl nedves! Viszont az összes kétlábú kísérőtől bezsebeltem a simiket, és hogy ne haljak éhen Nojcsi hiányában, leszólítottam egy német strandvendéget is némi nasi reményében. Az orrom nem csalt meg, és a szatyrából előkerült egy kis haladék a túléléshez! 🙂 Mindent egybevetve nagyon jól éreztem magamat, a személyzet se panaszkodott, hogy kicsábítottam őket a Rezidencia egyhangúságéból… Mióta Szeder saját családhoz költözött, nagy a csönd, ezen még Dézi jövetele se változtatott, az ő hangoskodása hangyafütty Szeder szólamaihoz képest! 🙂
Hazaérve lelkes ovációval fogadtak, és vacsi után visszatért minden a régi kerékvágásba.
Csütörtök délután Kármen megjelent egy ”újabb Dézivel”… Csak ez a töpszli még Dézinél is kisebb, és kb. 4 hónapos fiúcska! (Csak Lui észre ne vegye! 😃 ) Az elején nagyon félt tőlünk, én se voltam oda érte, gondolva a később otthagyott tócsákra, és a kábelek kerülgetésére, de Dézi azonnal ki akarta szedni a kis Pongót Kármen karjai közül, hogy megszeretgesse és örökbe fogadja! 🙂
G. Első este mindjárt maga mellé fektette, hogy felébredjen a mozgolódására, és esetleg megelőzze a benti balesetet,. Sikerült is neki hajnali 4-kor kiterelnie az udvarra, természetesen az elmaradhatatlan Dézi társaságában, 20 perc után vissza is tértek, és zavartalanul alhattunk tovább! És, azóta se történt bent baleset, és még hajnalban se kellett kiengedni a törpét, tehát igazán nem lehet „zsebszökőkútnak” nevezni! 🙂
Kezdek megbarátkozni vele is, mint Dézivel, csak még nem nagyon érti, hogy nem lenyelni akarom, hanem játszani vele…
Most megint nem unatkozunk, és remélem G. is észben tartja a Rezidencia befogadóképességének a határait! 🙂 Vizslát!
 
ÉN szárazon strandolok! 😛 ❤ 😃

Megéheztem, németül is tudok nasit szerezni! 😃 (y)


Hoppá! Ti a vízbe is belementek??? 😮 😃 (Keks-szel és Atlasszal)

 
"Várjatok meg!!!" ❤ (Pongó)

Pongó ❤

Dézi ❤

                                                        Pongó és Dézi ❤   🙂

                                                    TÖRPÉK HARCA... 😃 😃 😃
Tetszik
Hozzászólás


2 megjegyzés:

  1. No, hát nálatok sincs sokáig "műsorszünet"....De talán az jó, ha két kb. egykorú van, mert jobban eljátszanak egymással...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nem unatkozunk... Tegnap Pluto kapott oltást, ma Dézit ivartalanítják... lábadozás után mehet gazdihoz! :-)

      Törlés