2021. szeptember 29., szerda

 

09. 29. szerda
 
A minap azt kérdezte tőlünk az inas: „Hol vannak a törpék?” ... Lui lakonikus válasza: „A törpék a bányában dolgoznak!”
Én kicsit kiegészítettem: „Ha nem is a bányában, de Sári épp kikapcsolja véletlenül az asztalon a számítógépet, miközben elmajszolja a tálkára kitett háztartási keksz utolsó morzsáit, Dézi a nádpálcát rágja darabokra, Pongó pedig a kinti párnából cincálja ki a szivacsot, és szórja tele a teraszt a nyálas aprítékkal”… Szóval mindenki jól szórakozik! 😃
G. erős elhatározása, hogy idén már nem fogadunk se törpét, se óriást, se hobbitot, se semmiféle félszerzetet! 😃. Ha esetleg előkerül egy vizslakölyök, na, az jöhet… 🙂
Szombaton Pongónak voltak látogatói, úgy néz ki, egy hét múlva költözik… „Persze” mi megint nem találkozhattunk velük, pedig a szimatunk bőven felér egy „előkontrollal”! Vasárnap vizsla-találkozón voltunk, most is Krisztit, - Perec kisgazdiját – kértük meg az itthon maradók felügyelésére. Csak négyen jöttünk össze vizslák: Drazsé, Luca, Atlasz és én, nem bántam, hogy kevesen vagyunk, de az inas azért sajnálta… Bár neki ott voltak a kétlábúak, akikkel jól elbeszélgetett. (Nekik összesen több lábuk volt, mint nekünk! 😃 ) Még egy agility pályára is elkísértem a társaságot, ahol rettentő ügyesen kiszedtem egy labdát a sötét alagútból! 🙂 (Minek mentem volna át rajta, ha kint is át tudok sétálni a túloldalra? 😃 )
Több volt idisünkről is kaptunk fotókat, mindannyian jól vannak, élvezik a saját otthont! 🙂
Mára ennyi! Vizslát!
 
Piknikeltünk! 🙂 ❤

Már hogy ÉÉN? Oda bemenjek??? Abból nem esztek! 😃 😛

Sári 🙂 ... Aki lehetne Yoda is... 😃

Dézi ❤

A 3 kobold 🙂 ❤

Pongó ❤

 
                                                     Ezeket megnevelni képtelenség! 😮 😃
Bogyó, aki már "Rozika"! 🙂 ❤

Sanyika, miután Szasa lett a neve, macskákkal jár kirándulni... 🙂 ❤

Csipike 🙂 ❤


2 megjegyzés:

  1. Egyetértek, hogy nem mentél bele abba a sötét lyukba - én se mentem volna. Megnevelhetted volna a többieket, hogy hozzák ki neked a labdát - de azért így is ügyesen megoldottad a dolgot. :-)
    Jó látni az "újgazdisok" fotóit, jó helyre kerültek. Remélhetőleg csökken a létszám nálatok is, télre kell egy kis "adás-szünet".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az inas ma reggel irt Katának, hogy "tüntesse el" innen Sárit... Ilyen még nem volt...

      Törlés