2022. június 25., szombat

 

06. 25. szombat
 
Nagy a nyugalom! 🙂
Sárika távozása után szinte unatkozunk!
Én biztosan, mert se Bogyó, se Bella nem hajlandó játszani, Lui pedig lökött, vele csak nagy ritkán, és rövid ideig lehet rohangászni… Már arra vetemedtem, hogy kellően felpiszkáltam Luit, aztán „magamat kelletve” nyargalásztam fel-alá az udvaron, de akkor se jött utánam, csak a teraszról óbégatott.
Szóval nekem hiányzik Sárika! Akiről egyébként azt a kósza hírt kaptuk, hogy nagyon jól meg van, nincs vele semmi baj, az ugatását meg „kezelik”… Persze, hogy „jól meg van”, itt is jól el volt, amíg meg nem látta Katát 😃 vagy valaki nem akarta ketrecbe dugni, orvoshoz vinni, esetleg nem jött rá a partvissal, fűnyíróval „harcolhatnék”… 🙂
Mindenesetre, ha így megy tovább, be kell szereznem egy élénkebb, mozgékonyabb társat, nekem a személyzet nyugalma nem elsődleges! 😛
Bella lassan kiheveri a műtétet, és egyre inkább hozzászokik „belső termeinkhez”. 2 hét is eltelt, mire rájött, hogy a szivacs azért van a földön, hogy ráfekhessen! Azóta azon tölti az éjszakák nagy részét. A kanapéval még mindig nem barátkozott meg, nagyon kell figyelnünk, hogy hol terpeszkedik el, amikor épp nem a kiásott gödörben heverészik. G. már figyelmeztette, jobb ha bejön ilyen melegben, mert abált szalonna lesz belőle, de a válasza az volt, hogy ő jobban tudja…
Az inas mindenesetre hőséggel rémisztget bennünket a jövő hétre, de nekünk már a mai meleg is épp elég, bent is vagyunk a most még hűvös szobában, csak Bella kéretőzött ki a folyosóról…
Bogyó a héten megkapta a második Librela injekcióját, a kétlábú istápolói reménykednek, hogy javul tőle a járása… hááát, „véleményes”…
Talán egy kicsit így is van, de száguldozni már soha nem fog G. szerint. Tegnap látogatói is voltak, német lányok y fotózták egy örökbefogadási poszt készítéséhez.
Mi persze megint el voltunk zárva azzal az indokkal, hogy „zavarni fogunk”…. Felháborító!!! Annál is inkább, mert volt velük egy csinos fiúcska, akivel bizonyára jól eljátszogattam volna, és akinek a „hűlt helyét” később Lui bőszen szimatolta, bizonyára nem azért, ha megtalálja, puszipajtásává fogadja… 🙂
Ma bejelentettem a Rezidencián a harmadfokú hőségriadót, reggel és este között csak sürgős ügyeinket intézzük kint, közben megkérdezzük a Napot is, meddig óhajt még tüzelni… Vizslát!
 
Bella ❤

Lui ❤

ÉN! ❤ ❤ ❤ 😃

Bogyóka ❤

Bella ❤

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése