2023. július 21., péntek

 

07. 21. péntek
Bogyóka...
Szia G.! Már reggel van? … Hogy menjek veled? Na jó, de várj egy kicsit, tudod, hogy nehezen indulok… Hova megyünk? A többiek nem jönnek?... Csak mi ketten:… Hogy nekünk van szülinapunk? Mi az a szülinap? … Mindenkinek minden évben van szülinapja? Eddig is volt nekem is? Nem emlékszem… Minden évben meg szokták ünnepelni, amikor születtünk? Kik? Akik szeretnek?... Engem eddig nem szerettek?... Azt mondod, biztos szerettek engem is, csak nem tudta senki mikor van a szülinapom? … Mert nem írták bele a kiskönyvembe? Csak a hónapot? És most már bele írták?? … Még most se, de te úgy döntöttél, hogy eztán együtt ünnepeljük? Te eddig is ünnepeltél? Kikkel? Akik szeretnek?... A te szülinapodat már régóta ünneplik? … Az enyémet – úgy tűnik – először… Mégis, eddig hányszor ünnepelhettük volna?... Tizenegyszer? Óóó… Ilyen sokszor?... Akkor ennyi éves vagyok?... És a te szülinapodat hányszor ünnepelték? … Akkor te hatszor annyi éves vagy, mint én? Húúú, akkor nagyon öreg vagy… Én is érzem, hogy sok idő elmúlt, mióta az eszemet tudom… És hogyan ünneplünk? … Kapok tortát? Mi az a torta? … Olyan, amit jobban szeretek, mint a tápot? … És tényleg egyedül az enyém? Csak az enyém? Nem kell megosztanom? … Finom volt, köszönöm! … Hogy kívánhatok is valamit? De ugye ne legyek telhetetlen? Jó, tudom, az én koromban csodák már nincsenek… Ezért nem kívánok egy saját GAZDIT magamnak, aki csak az ENYÉM lenne… De azért jó lenne … Na jó, azt kívánom, hogy legközelebb is együtt ünnepeljünk, mert te legalább tudod, mikor van a szülinapom! Egyedül csak te tudod! … Mikor ünnepeljünk legközelebb a szülinapunkat? Lehetne a jövő héten? Ja, csak jövőre? … Nagyon sokat kell addig várni, és nekem egyre fogy az időm… De azért szeretek itt lenni, még ha nem is olyan, mint egy saját gazdinál… Akkor kivárom itt a következő szülinapunkat! … Addig napozok egy kicsit...
 





 

1 megjegyzés:

  1. Bogyóka, kívánom, hogy legyen még néhány szülinapod itt a rezidencián - megérdemled. ♥ És a rezidencia főnökei is megérdemlik a ♥-t.

    VálaszTörlés