2023. szeptember 17., vasárnap

09. 17. vasárnap 
 
Még mindig nyár van! Hiába mondják a kétlábúak, hogy itt az ősz, a személyzet már leszedte a napvitorlát is, és elcsomagolta a napernyővel együtt, mára már ők is rájöttek, hogy kicsit elsiették! Az inas azt mondogatja, hogy ez már az én nyaram, nem értem, nem vagyok én indián… Főleg nem értem, amikor valami „vénasszonyt”’ emleget! Hogy jön ez ide? ÉN bölcs, kilenc és fél éves Hercegnő vagyok, mi közöm a „vénasszonyhoz”???
A múlt vasárnap a szeptemberi vizslatalálkozón voltunk, amolyan „strandzáró pikniken”.
Szokás szerint Bogyót, meg a személyzetet vittem magammal, az itthon maradókat G. nem akarta becsukni, nyitva hagyta az udvari kijárást. Már a hercegnői batárban ültünk, mikor Drazsé még mindig kint ugatott. B. visszament, hogy mégis inkább rájuk csukja az ajtót, ám az inasnak kellett végül visszamennie, hogy becsalogassa a folyamatosan reklamáló „remetét”. Végre elindultunk!
A strandon aztán rengeteg magam által kijelölt feladat adódott! Először is, meg kellett védenem a vén inast a többi négylábú zaklatásától! Ez meglehetősen nehéz feladat volt, mert amíg az egyik oldalon felügyeltem, a területünkre behatolni akaró népséget, addig a másik oldalon csak-csak beszivárgott néhány - épp az inas simogatására - vágyó egyed! Állandó mozgásban kellett lennem, közben pedig a zacskózörgésekre is figyelnem kellett, nehogy lemaradjak valahol a nasiosztásról! Alaposan elfáradtam, és még a nekem járó simogatásokat is be kellett gyűjtenem! Szerintem nekem volt a legösszetettebb, legnehezebb feladatom, és nem akarok dicsekedni azok kiváló végrehajtásával, de…
Strandolni, megtanulni úszni, persze megint nem volt időm, 😉 így jár egy elkötelezett Hercegnő… 😃
Itthon Drazsé megszelídítése elég lassan megy a személyzetnek… B. még mindig nem tudja normálisan megsimizni, bár G.-nek engedi evés közben is a simogatást, sőt, esténként felugrik a kanapéra az inas mellé, és a hasát is felkínálja egy kis vakargatásra, de azért a nyakörve erősebb megfogását még mindig visítással fogadja…
Bogyó állítólagos kérőiről azóta sincs újabb hír, ami őt láthatóan egyáltalán nem izgatja… Vizslát!
 

 Rettentően sok volt a dolgom! Bár lehet, hogy Vitéz játszani akart, de nem hagyhattam ott a munkámat! 😃
Bogyóka az inas védelmében... ❤

Na, merre is zörög az a zacskó??? 😃

Lui trónol! 🙂 ❤

Bodzával ❤... Őrzöm az almámat! (y)

Bodza ❤

Drazsé (Kisdömper) is les... 🙂 ❤

 

 

2 megjegyzés:

  1. Az inas őrzése rendes dolog, de szerintem is - nézve a videót - Vitéz valószínű csak játszani akart....

    VálaszTörlés
  2. Lehet, de én akkor sem játszom azzal, akit nem ismerek legalább 2 napja! :-)

    VálaszTörlés