2017. december 14., csütörtök

12. 14. csütörtök

Nyugalom van, esemény sincs nagyon…
Az idő is pocsék általában, bár G. szerint lesz ez még pocsékabb is… Fárasztó ez a heverészés…
Szerencse, hogy hétfőn Nojcsi betoppant és volt kit szórakoztatnunk, na meg alaposan meg lettünk simizve is! Lui jobban, de hát ő olyan kéjelgősen puncsoló lett, hogy magamfajta arisztokrata vizslahölgynek hányingere támad ekkora színjáték láttán. Mert amit Lui minden vendégjárásnál előad, az a vásári csepűrágás kategóriájába tartozik, és mindenkor a meg nem értett hősszerelmest alakítja… Többször el is vonultam, nem bírtam nézni ezt a pojácát, elmentem a fotelomba rágcsálni… no, nem csepűt, hanem magam alatt a takarót, azon bosszankodva, hogy bármennyire is átlátszó a csokitesó alakítása, mégis mindenki bedől neki…
Nojcsi érkezéskor hatalmasan fel volt pakolva, állítólag a „Jézuska” nem talált ide, és őt bízta meg a karácsonyi ajándékok idetovábbításával! Nojcsi mindig hoz nekünk valamit, de most a személyzet kapta a többet, a mi szemünk ki lett szúrva néhány gyorsan fogyó nasival, a nekünk járó dobozt majd az inasnak kell valami fa alá tennie… Többször is kivonultam, megvizslattam azt a néhány fát, de sehol semmi… csak Lui locsolásai érződnek szerteszét… Az inas megint át akar vágni bennünket, de majd jól a körmére nézek!
Szerencsére néhányszor én is Nojcsi közelébe jutottam, begyűjthettem tőle a nekem járó simogatásokat. Sajnáltam, amikor elment, Lui agya kezdett már belefáradni a hősszerelmes alakításába, engem is hagyott kicsit kibontakozni…
Mivel semmi más említésre méltó nem történt, ismét Maja-Polka gazdijának beszámolójával búcsúzom… neki bezzeg nincs konkurenciája!
„ …Kapott rágócsontot, el sem engedi
Most jön neki egy sétapóráz, egy 10 méteres is az erdei túrákra, kettő nyakörv, labda, sípolós csirke, kettő kötél, mint amit hozott magával... kicsit elszállt velem a ló 
Ja meg egy kefét azt imádja....
Főleg a hasán! 
……Tegnap megérkezett a csomag.
Hogy ez hogy örült nekik
Dobálta a szájával őket
Hogy én mennyit röhögtem......   
Minden este megyünk egy jó nagy körre.
Valahogy más kutyák hangjától fél még és elakar futni
De már megy útközben az áll, aztán ül, majd a marad és indul.
Szóval iszonyat ügyes!!!
Az új pórázzal vittem, örült, hogy kicsit távolabb is mehetett, mint 1,5 m 
Hazaértünk és elcsíptem valamit...
Az anyuhoz odament és gondolom rá akart ugrani, amit nem engedett neki, és elkezdte simogatni aztán azt mondta neki, hogy szerencséd hogy szeretlek
Szóval hivatalosan kijelentette 
Minden a legnagyobb rendben van!
Ugatja a macskákat, ügyes mikor egyedül van otthon, nem pisil, meg nem kakil be viszont az udvar tele van bombázva de ezzel jár..
Szóval szuper minden!!  „
Tehát kisbarátnőm jól van, és talán nem is hiányzik neki a rezidencia… Vizslát!

Fárasztó ez az állandó hajtás...😄


Az üdvözlés vége... :-)

Nojcsival hármasban

Lui puncsol

Nojcsi-ajándék... köszönjük! 💜 

Maja-Polka kipurcanva

Maja-Polka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése