2020. február 9., vasárnap

02. 09. vasárnap

Ismét eltelt egy hét a februárból, jól haladunk!
Danának 1 napra akadt „kérője”, ám amikor megtudták, hogy nem vihetik azonnal magukkal anélkül, hogy leellenőriznék azt, hogy hova kerül, a másnapra megbeszélt ismerkedő-találkozóra már el se jöttek…
Tegnap délelőtt viszont eljött Zengő, a Misináról megmentett kis vizslacsaj!  Nem indult felhőtlenül az ismeretségünk, mert amikor az inas kiengedett bennünket az udvarra ismerkedni, Zengő annyira megrémült tőlünk, hogy a kert legtávolabbi sarkába menekült!
Aztán B.-t, aki érte ment, nagy morgással fogadta, majdnem két percig kellett neki gazsulálni, hogy ölbe vehesse, majd a vén inas további pátyolgatására elmúljon a félelme és remegése. G. megnyugtatásként maga mellé vette az ágyunkra, ahol most már kölcsönösen megszimatolhattuk egymást. Zengő rettegése pár perc alatt elmúlt, és fél óra elteltével már úgy rohangászott Danával, mintha világéletében így tett volna! (És ezt folytatta szinte megállás nélkül este nyolcig… 
Szerencsénkre szép idő volt, sokat lehettünk kint, B. próbálkozott fotókkal, videókkal is, de rá kellett jönnie, hogy a „sebesen mozgó célpont” eltalálása túl nagy feladat… „Hatosban” „ebédeltünk”, Zengő is otthonosan mozgott az asztalnál, aztán csendespihi következett, G.-t újra három ebtestvér fonhatta körbe, mert én természetesen nem veszek részt effajta tumultusban!
Aztán újra a kinti rohangálás, majd a vacsi, de ekkor már besötétedett. Áttértünk a teremsportokra, ám mi Luival már nagyon óvatosan játszottunk a csúszós parketta miatt. Míg a törpéket nem zavarta semmi, Lui inkább az ágyról szurkolt dörmögve és farkcsóválva, én pedig a játékvezető szerepét alakítottam meglehetősen sikeresen… Hol elvettem a labdákat, hol visszaadtam, néha meg felszólítottam Danát, hogy most már „állásból folytatódjon a küzdelem!” A személyzetnek sem kellett beleszólnia, levezényeltem az egész olimpiát, az inas több sikerrel fotózhatott, mint az „Udvari Játékokon”.
Mikor Zengőt Zsófi hazavitte, lassan mi is eltettük magunkat másnapra. Jó kis nap volt, várjuk a mielőbbi ismétlést! Vizslát!

Dana és Zengő

Zengő

Jééé... Én is voltam ilyen aprójószág valaha?

Ülünk már, add azt a jutit!!!

Elbújtam (Zengő)

Kapok valamit? (Zengő)

Konyhai csendélet

Dana

Ha felállok, széttéplek!

Nem hallod?

Fáradt bambuló

Pihi van...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése