2020. július 16., csütörtök

07. 16.

Nem tűntem ám el, nyaralni se mentem, csak semmi említésre méltó nem történik mostanában…
Egyes kétlábúak ezt úgy mondják: „uncsi van”…
De az inas ezt ki nem állja, az „ubi-Sali”-val, „szercsi”-vel és a „szülcsi napcsi”-val egyetemben…
De tulajdonképpen az unatkozás sem igaz, Perec harmadszor volt már itt, és egyre jobban elviselik egymást Szederrel, készülnek a szombati együtt-autózásra, mert úgy döntöttem, őket is magammal viszem a vizslás találkozóra! (Remélem, az eső nem mossa el!)
A napokban levadásztunk egy kisebb siklót, illetve – gondolom – Szeder vadászta le, ő a legéberebb köztünk, Lui se érhet a nyomába, ha valami mozgás van a territóriumunkban… A három kilométerről jövő hangokról már nem is szólva! Belzebubi ezekre válaszoló ricsajozását G. próbálja – inkább kevesebb, mint több sikerrel – behatárolni. Már egy egész elembolt készletét belepakolja lassan a nyakörvébe... 
B. is pöröl néha Szederrel, amikor észreveszi, hogy ismét a veteményesben járt, szerencsére a gödreit nem a paradicsomok között ássa, ám a puhább föld bizonyára nagy csáberő…
Én jól megvagyok vele, hol előle rohanok, hol őt üldözöm! Lassan elfogynak az elérhető körték és almák, szerencsére a ringló már érésben van, ennek a leszüretelésében Lui a profi! Sokkal jobban megy neki a ringlók levadászása, mint a gyíkoké! A napokban többször segített a szél is, hogy extra vitaminhoz juthassunk!
Lui a kakifa gyümölcseit még nem fedezte fel, majd ha színesednek… A kétlábúak csak egyszer szüretelhettek róla igazán, Csokitesó mindig megelőzte őket, nekik ilyenkor csak a fa tetején árválkodó 1-2 szem maradt. Nem értem ezt a sopánkodást a személyzet részéről, a „földi-kakikat” minden nap szüretelhetik, és azok a mi saját gyártású becses terméseink… 
Mondom, hogy nincs miről diktálnom!  Vizslát!


"Ördögfattya" Szeder  

Lui, a merengő... 

ÉN is itt vagyok! 

Most éppen nem üvöltözik...   

Szááálj mááár le rólam!!! 

Most feltörlöm vele a teraszt!  

Lui megérkezett... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése