2021. március 7., vasárnap

 

03. 07. vasárnap
 
Jócskán benne vagyunk a márciusban, eddig nagyjából meg is voltam elégedve vele! De most megint jégverem reggelek fogadnak, mi már a melegebb időkre álltunk be, nem jégcsapokat akarunk szopogatni.
Csoki szinte teljesen kiheverte a műtétet, már csak a hétfői varratszedés van vissza. G. várakozásaihoz képest problémamentesen épült fel, a tölcsért csak 2 napig viselte, utána az inas lecserélte egy felfújható gallérra, de mivel nem nagyon akarta piszkálni a sebét, két nap után már éjszaka is szabadon szundit hatott!
A közérzete is javult, ezzel együtt az étvágya is, már egyáltalán nem finnyáskodik és hagyja ott a legfinomabb falatokat, a tápot is megbecsüli, azt eszi, amit mi… Így nincs tülekedés az általa hagyott maradékért, azért se, mert kinyalja a tálkáját ő is!
Csütörtökön Domi nézett be hozzánk „egy kis kutyázásra”, szerintem rég látott vendégnek kijáró fogadtatásban részesítettük, ami az inas szerint totális neveletlenség, és pofátlan terrorakció volt. Pedig csak annyi történt, mindenki Domit akarta, és aki nem fért éppen hozzá, az kicsit reklamált…
Igaz, Szeder egyfolytában óbégatott, Lui az ölébe próbált bevackolni, ahova Csoki is erősen törekedett a majd’ 40 kilójával… Csoda, hogy én is hangosan követeltem a jogaimat? 🙂
Tegnap Szedert megint fotózásra vitte Anett! Egy „ValóVilágos” celebről nem készül annyi fotó, mint Belzebubiról! 🙂 Kíváncsi leszek arra a gazdikereső posztra, amit majd feldobni hivatottak a képek… Mert hiába nagyszerűek, a „feketeszederből” akkor sem lesz „fehéreper”… Szeder nem az az „egyfotórólbeleszeretek” fazon… Neki egyénisége, lelke van, abba kell beleszeretni! ❤ 🙂
Éjszakánként eddig a régi, szétcincált fotelomat preferáltam, azt, amire ígéretet kaptam a vén inastól évekkel ezelőtt, hogy igazi hercegnői fekhellyé varázsolódik… Most B. végleg elrontotta! Leterítette valami – valahonnan előkapart – „fürdőszobaszőnyeggel”…. Kemény, nem tetszik! Ennek Szeder látja kárát, mert éjjelre is maradok a nappali fotelembe, amit eddig átadtam neki, miután este még előzékenyen előmelegítettem! És most szívhat, mert a kanapén Csoki terpeszkedik!
Persze majd ha tényleg elkészül a mesebeli „hercegnői”… De gyanítom, Szeder azt is kiböjtöli nálunk! 🙂 Vizslát!
 
Azért se nézek oda!!! 😛

Játszunk is... 😃 (y)

Csoki a "felfújtban" 🙂

Csoki, Szeder és Lui pihizik... ❤

Csoki műtéti sebe...

Szeder portré! ❤ (
Anett
 fotója)

Szeder ❤ (
Anett
 fotója)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése