2021. július 6., kedd

 

07. 06. kedd
 
Volt egy jó hetünk a két hőhullám között! Az inas még mindig nem tett le a mobil-klíma beszerzéséről, ezt a héten majd „végleg” eldönti… ha kipurcan, már nem fog venni… 😛
A törpeterrorista 1 hete beszabadulva az emeleti egyik szobába leemelt egy zacskó csokibonbont, és hetet felfaltt a tízből… persze a kicsomagolással sem vesződött…
Pötyike a 7 bezabált csokipapírból még csak egyet produkált vissza, legalábbis a személyzet nem talált többet… Amúgy vidám, mint a cinege, ennek megfelelően figyelemmel kell kísérni minden megmozdulását… legutóbb G. elöl hagyott pólóját szabta át! 😃
Mivel elkészült a tavacskám új „páncélozott” tisztító rendszere, (A vezeték kemény műanyag csőbe bújtatva, nagy leanderekkel körülbástyázva), a személyzet reménykedik, hogy a kis törpe terrorista már nem fér hozzá.
G. ennek biztosabbá tételére fegyvert akar a Rezidenciába hozni!
Egy messzehordó vízipisztolyban gondolkodik, amivel nyomatékosíthatná az amúgy „fülek mellett elszálló” utasításait… Igaz, ezt a lőfegyvert a szobánkban nem nagyon használhatná, tehát amikor Pötyi a csukott ajtó miatt az ablakba felugorva a szúnyoghálón keresztül igyekezett kifelé, hiába lett volna a keze ügyében a pisztoly… Szerintem ez a prodzsekt is csak a „Vén Vaksi Vadász” újabb naiv terve… (Én viszont tudok alliterálni! 😃 )
A múlt héten végre mi is örülhettünk a személyzet vendégeinek, Néha már rendesen is viselkedtünk, főleg, amikor B. a legutóbbi csomagban érkezett szárított marhafüllel terelte el a figyelmünket… Ilyesmit eddig nem kaptunk, így meglehetős vehemenciával kértük a magunk részét… A csomagban új hám is érkezett Szedernek, mert kihízta a régit, és ismét utazni készültünk!
Vasárnap Vizsla-Piknikre voltam hivatalos, és a személyzet mellett, - a szomszédság nyugalma érdekében – Szedert is magammal vittem.
Délben Kata Pötyit vendégségbe vitte egy újabb gazdijelölthöz, hogy ő se zavarogjon itthon, Lui itt maradt „házat őrizni”, volt egy nyugalmas délutánja.
Induláskor persze Szeder előadta a szokásos hisztijét, odaérve is mindenkivel közölnie kellett az érkezését, de utána – önmagához képest – elég szolidan viselkedett.
12-en gyűltünk össze a csoportból, és ennek fele vizsla volt, igy már nem éreztem magam kisebbségben, mint az utóbbi találkákon. Én azért maradtam a szárazföldön néhány fajtársammal együtt, de a többi vizsla élvezettel vetette abba a nagyon vizes izébe magát… Szeder is beletapicskolt a tóba, de arra vigyázott, hogy az új hámot össze ne vizezze! 😃
Ahogy észrevettem, nemcsak én, hanem a többiek is jól érezték magukat, függetlenül attól, ki hány lábbal érkezett… 🙂
Ennyi történt dióhéjban! (Azt is szeretjük ropogtatni, ha hozzájutunk! 🙂 ) Vizslát!
 
Lui hűsölése... 😃 😃 ❤

Virágzik a tavacskám...

Marhafül a láthatáron... 😃 😃 😃

Pötyi és a marhafül... ❤

Pötyi vendégségbe indul! ❤

ÉN! ❤

Szeder kajabál... 😃 ❤

Szedernek eddig tart a vizitparádé... 😃 ❤

Vizslák és egy kakukktojás... 😃 ❤

Nasit is kaptunk!!! ❤ (y)

 

2 megjegyzés:

  1. De szépen összegyűltetek! Egy-egy nyári estén talán jobb is ott kint, a tó partján....mert még tart a rekkenő hőség egy darabig.Marhafül-kutyakaját még nem láttam, majd elmegyek hozzátok megnézni. Az ablakra pedig mobil szúnyogháló kell, és azon a kutya tud(na) ki-be közlekedni. Vagy: meg kell neki magyarázni, hogy azt NEM szabad/lehet ott, ahol van ajtó...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Megmagyarázni? :-) Egy törpeterroristának azt se lehet megmagyarázni, hogy ha nem látja senki, ne cibáljon ki könyveket, ne faljon fel csokibonbont, ne rágjon párnacsücsköt, pólót, távirányítót, vezetéket... :-( :-)

      Törlés