2021. július 19., hétfő

07. 19. hétfő
 
"Ahogy elkezdődött..."
Így indult a fészbuk oldalam 7 évvel ezelőtt...
🙂😍😊 ❤ 😊
"2014. 07. 19.
CSALTAM!
Nem 100 éves vagyok, csak 3 hónapos. Nagyberkiben születtem, és 2 hónap után kerültem Pécsre június 21.-én. Most itt kezdem beteljesíteni küldetésemet: az emberek, elsősorban a Gazdik átnevelését. Tegnap megkaptam az utolsó kölyök-oltást is, így már csak a chip, és a Harapási Engedélyezés van hátra, de a harapás megy anélkül is. Sűrű elfoglaltságom miatt nem fogok minden nap jelentkezni, de ha mondanivalóm van, akkor igen.
Egyébként még annyit, hogy intenzíven tanulom a lakberendező és kertépítő szakot, amiben már kisebb sikereket is elértem. Önként vállalt feladataim közé tartozik a kert karbantartása: hullott gyümölcs, fenyőtoboz, csigahéj, faágak, kövek, elszáradt nád, stb. összegyűjtése, hát nézzen ki valahogy az a kert, ha már van, nemigaz? Mára már sikerült a gyümölcsök fáról szüretelése is, úgy láttam a Gazdik ennek kifejezetten örülnek. Ha sikerül, én is belekóstolok némelyikbe ( a többit csak megrágom ), mert kell a vitamin az ilyen kiskutyának. Ebből kifolyólag esős napokon franciásan étkezem: csigát táppal, de a csigát beviszem a szobába, hogy nyugodt körülmények között fogyasszam el, ezt –ha észreveszik - a Gazdik nem nagyon szeretik, hogy miért? Most elfáradtam, megyek pihenni."
(y)


2 megjegyzés:

  1. Wie die Zeit vergeht.... hihetetlen....
    Igaz, nemrég még Borcsika és Lili is "itt voltak"...
    míg mostanra már csak a szívünkben maradt hely nekik....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az inas azt mondta, hogy egy kellően nagy szívben jut egy kis hely mindegyikünknek...

      Törlés