2022. október 12., szerda

10. 12. szerda
Még mindig tart a szép, langymeleg ősz, amit G. szerint a hozzám hasonló kétlábúakról neveztek el… Hát indián vagyok én? Talán a Szinemre gondolt az inas…
Mindenesetre eddig a napok jó részét kint töltöttük, és szívtuk magunkba a napocska melegét. Nem tudom, feltöltődtünk-e már annyira, hogy kibírjuk tavaszig?
Vasárnap újra elvittem a személyzetet Vizslatalálkozóra, hiszen megint eltelt egy hónap. Szokás szerint Bogyó is jött velünk, meg a szivacspárnája. Most ki is élvezhette, Zsebike, a törpe-terrorista nem volt ott (sajnos) nem volt, aki leszuszogja róla. 😃
Ahhoz képest, hogy kevesen jelentkeztek a hívásomra, bizony elég szép számmal összejöttünk! 14-en voltunk négylábúak, köztük 9 vizsla! ❤
Tehát a hangulat alapból meg volt.
Én természetesen nem tomboltam, előkelően tartottam a többiekkel a 2 lépés távolságot, ám ha valahol történt valami, sebesen kocogtam oda, hogy közelebbről is lássam, hátha intézkednem kell… 🙂
Most láttam először afgán agarakat, valószínű B. is, mert nagyon csodálta őket… Pedig nincs bennük semmi különös… hosszú orr, nagy szőr… Kissé zavart, hogy előkelőbbnek látszottak, mint én, de G. megnyugtatott, az csak a külcsín, a belbecs nálam tobzódik!
Végig is jártam a kétlábúakat, és nevemhez méltón kizsaroltam tőlük egy kis „alattvalói” vakargatást. Különösen élvezem, ha a farkam fölött gyurmáznak, de simit is kaptam számtalant!
Egyszer B. váratlanul rám tette a pórázt, - nyilván, hogy el ne tévedjen – és elindultunk a „nagy körre”. Bogyó önként csatlakozott, és jól el is fáradt a kis bicebóca. Nem maradtam sokáig velük, mert mikor B. félúton óvatlanul lecsatolta a pórázt, siettem vissza az inashoz. Naná, hogy nem mentem tovább a körön! Már sokszor jeleztem, hogy semmi értelme az ilyen keringésnek, a végén még elszédülök! 😛
Most, hogy ismét itthon hercegnősködöm a nyugdíjas szekción, eszembe jut a kétlábúak legendás uralkodója: Második Böske Néni… Nyilván én is hasonló megbecsülésben részesülök a Rezidencián, mint ő… ha kicsit kisebb is az apanázs… De amíg ilyen szépen heverészhetünk, napozgathatunk, nincs panaszom… Vizslát! 😃

 

Ezt nagyon élvezem! 🙂 ❤ Köszönöm Feri! ❤

Bogyó pihenget... ❤


Ne dumálj Lara, én vagyok a nagyobb! 😃 ❤ (Jácinta fotója)

Bogyó talán el is aludt... 🙂 ❤
Valami van a szomszédban! 😮

Az "Őszszakállú Herceg" (Lui) ❤

Bella ❤


4 megjegyzés:

  1. Bizony ki kell használni a szép őszi napokat - ki tudja mi jön ez után (időjárásilag IS...) ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, hát mi aztán kihasználjuk! Kicsit nyaggatom Bellát és Bogyót, hogy jöjjenek már játszani, de nem jönnek... ők már öregek... Luira csak 1-1 percre jön rá a bolondéria, akkor játszunk! Egyébként napozunk, amíg tudunk!

      Törlés
  2. Nagyon szép fotók és tartalmas leírások. "Aranyos Fodorka" köszönöm az ajánlást :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ide találtál, tényleg érdemes a vizslák (és egyéb kutyák) történeteit olvasni.

      Törlés