2019. augusztus 30., péntek

08. 30. péntek

Megáll az eszem! A vén inasnak már megállt…
Az egész tegnap „kezdődött”, amikor is délben beállított az a két kedves kétlábú, aki Borókát hozta két héttel ezelőtt. De nem ám csak „egyedül”, hogy megnézzék, Boróka milyen jó nevelést kap itt, hanem hoztak magukkal két vakarcsot is! Ahogy kimentünk Luival, már fordultunk is vissza! És nem elég, hogy idehozták, még itt is hagyták ezt a két neveletlen méregzsákot! És… elvitték Borókát, akivel már anno fél óra múlva játszottam… Ezekkel a szőrzsákocskákkal?..... Hát, még nem vergődtem zöld ágra velük… annál is inkább, mert ők többek közt a zöld ágakat is előnyben részesítik minden kulturált kapcsolatfelvételnél. Én egyelőre figyelem és kerülgetem őket. Ma már megpróbáltam egy kis közös futásra invitálni őket, de nem vették a lapot. Luit nem zavarják, ő már az elején összeszaglálózott velük, látta, érezte, nem veszélyesek, így nem nagyon kötik le az érdeklődését. Én mindenesetre résen vagyok, és távolságot tartok!
A kétlábú vendégek meghagyták G.-nek, hogy nevezze el őket… még ez is! A bárgyú inasom először a „Füles”, és a „Duma” nevekre gondolt, mert a sötétebbnek olyan murisan állnak a nagy lapátjai, a világosabbnak pedig mindenről van véleménye, és azt nem is fojtja magába! Ülve, állva, fekve megosztja a hallgatósággal, amibe momentán a szomszédok is beletartoznak, előrevetítve nem várt boldogságukat.  Ám ezek egyelőre csak „munka-nevek”, próbálkozások… mert azóta agylágyult inasom másfelé tapogatózik… Előtérbe emelte a „Fosóka”, „Folyóka”, Szapora”, „Szilva”, Ricinuska”, „Glicerinke” neveket, avagy az előkelőbb hangzású „Diarrhea”, „Dizentéria” variációkat…  Mert ugye, egyenesen a gyepiről jöttek  … Sok dogom lesz velük…
Este a személyzet sem unatkozott, de remélik, hogy az itt-ott lepakolt „termés” állaga 1-2 nap alatt könnyen felszedhetővé válik, utána kezdődhet a szobatisztaságra nevelés…
Szóval a vén inas lágy szívével és lágy agyával új kihívások elé állította a Rezidenciát!  Vizslát!
Utóirat: Boróka sikeresen túl van a műtéten, és új gazdáinál nekikezdett a lábadozás „megpróbáltatásainak”… reméljük, ebben a hőségben is lazán túl lesz rajta…
Na, most vizslát!


Boróka

Utolsó nap, utolsó játék...

A két jövevány

Füles

Duma

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése