2019. szeptember 24., kedd

09. 24. kedd
 
Ősziesre fordult az idő, ezért kevesebbet vagyunk kint, esőben, csípős reggeleken csak kiszagolunk, aztán húzunk vissza a fotelre, kanapéra. Mivel Füles fél a kutyaajtótól, és az inas nem bízik a végtermékei előbukkanásának ütemezettségében, csak éjjelre csukja a teraszajtót, és akkor be van tervezve az egyszer (esetleg kétszeri) hurkagyűjtés…  Addig jó, ameddig a hurka hurka is marad! 
Perec gyakran jön hozzánk napközizni, de szinte észre sem lehet venni, hogy eggyel többen vagyunk, olyan csendesen elhever a kanapén, ha kint rossz az idő, máskülönben ő is halkan tud napozni…
Vasárnap voltunk a szeptemberi vizsla-pikniken, erős túlzással lehet már csak „csoport-találkozónak” nevezni, hiszen csak négyen képviseltük az arisztokráciát, (Bolygó, Perec, Füles és ÉNhercegnóségem). A többiek a sofőrök, kísérők, jutifalat-osztók, labdadobálók, és egyéb kiszolgáló-személyzet kasztjából kerültek ki.
Sajnos, itthon hagytuk Luit, pedig most ő sem okozott volna galibát, hiszen nem talált volna golyóra töltött ellenfelet…
És itthon maradt a mi Fülesünk is, hogy támogassák egymást hatalmas mellőzöttségükben… Nagyon kellemes őszi idő volt, persze én már nem mentem be a vízbe, az úszástanulás jövőre marad, az álmodozó inas szerint egy év múlva ilyenkor már torpedóként fogok száguldozni a tóba hajított sípoló vizicsibe után… Hát, majd meglátjuk…
Szerintem itt lesz G.-nek az egész tél, hogy kialudja a lázálmát! 
Mindenesetre ezt a gumityúkot a szárazföldön már többször sikerült elcsórnom Fülestől, teljesen megbabonáz a hangja!
Ahogy hazaértünk, rögtön elmeséltem a két itthon hagyottnak, milyen jót játszottam azzal a sipákoló tyúkkal, és nekem is KELL egy ilyen, ne várjak már tavaszig, mikor Fülesvizsla újra elhozza játszani…
És láss csodát! A meghatottság még ma is a hatalmába kerít… Tegnap B. egy ilyen valódi kínai, sárga, sípoló gumicsirkével állított haza, ami az enyém, csakis az ENYÉM! Megilletődötten vettem át, rögtön mutattam Luinak, de ő inkább menekült a hangjától, semhogy lenyűgözte volna! Nem baj, legalább nem próbálja majd ellopni! G. egyébként tíz perc után elvette tőlem azzal, majd mindennap megkapom egy kicsit, és akkor talán nem jut eszembe kioperálni a hangját…
Ma újra jött Perec, de őt sem érdekelte, igaz, az esős idő is csak bóbiskolásra volt jó, alig mentünk ki… Majd holnap! Vizslát!


                                                                    Játék van...

Füles és Lui napozik...

Füles kezd elkanászodni!

"Gyere le, Te kis gyíkocska..."

Füles, Perec és Lui pihizik

Ritkaság, hogy ott maradtam, mikor Füles feljött harmadiknak...

Tudjuk, hogy a tied, Füles, de most add ide szépen!

Naa, csak megszereztem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése