2019. december 18., szerda

12. 18. szerda

Vasárnap „próbagazdisodott"
zaz „Hisztis Törpi”. Reméljük, „Drazsé” lesz belőle, mert ez azt jelentené, hogy jól viselkedik, és a befogadókkal együtt kiállja a „próbát”!
Éjjel még Briós elhagyott foteljében aludt, aztán reggel elkezdtünk játszani… mikor, ha nem az utolsó órákban…? Az inas meg is jegyezte, hogy több eszünk lehetett volna… De egy vén kétlábú ne szóljon már be NEKEM!!!
Mindenesetre Törpi elutazott, és alaposan rácáfolt az inas jóslatára, mert békésen szunyókált az úton, szerencsésen meg is érkezett, kedves volt és bűbáj… egészen addig, míg meg nem látta a naaagy tükröt!  Akkor aztán mindenképpen ki akarta belezni a másikat, aki éppúgy acsarkodott, mint ő…  Hát, van még mit tanulnia, bár bevallom, én se tudom mi az a tükör, főleg, ha naaagy… Én így vagyok szép, ahogy vagyok, egy Hercegnő az alattvalók rásugárzó mosolyától válik tökéletessé, és én tökéletes vagyok!
Közismert szerénységem dacára ezt nem hallgathatom el… 
(Fülesről és Briósról is jó hírek érkeztek, a vásott kölykök csintalanságait a gazdik angyali türelemmel viselik…  )
Mindenesetre kettecskén maradtunk Luival, és a személyzet is lazábbra vehette a tempót. Lustálkodtunk, naa.......... Eddig……..!
Ma nemrég ugyanis megjelent Helga és Niki……. idepottyantottak egy Bolyhoskát…
Amilyen kis vakarcs, olyan öntudatos, és olyan éktelen hangja D
Azonnal megpróbált Luival is játszani, komolyan megsajnáltam az öreglegényt, csak tipegett ide-oda, ugatott, dörmögött, morgott, megpróbálta figyelmeztetni a kis szőr pacnit a renoméra… hát, első látásra nem sok a tekintélye Bolyhoska előtt! 
Én meg benne leszek a játékban, úgy érzem! 
Véget ért tehát G. kurtára szabott lustálkodása, ezentúl sűrűbben nyitogathatja az ajtókat, éjjelente elemlámpával lesheti a hurkákat és a tócsákat, de nappal is maga mellett kell tartania a felmosót… Úgy kell Neki!  Vizslát!

Törpi Briós "elhagyott" foteljében...

Jácccunk!

Törpi nem izgul az útpn...

Bilyhoska

Bolyhoska útban felénk...

Állítólag ő a "fekete veszedelem"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése