2019. december 26., csütörtök

12. 26. csütörtök

"-Látod őt? –kérdezte az őrangyal, és meglebbentette szárnyait.
-Igen, látom- válaszolta a kutya.
-Figyelj nagyon rám! Fontos dolgokat fogok neked elmondani – felelte erre az angyal.
-Ehhez az emberhez fogsz kerülni. Nem csak a házát véded majd, hanem a szívét is.
Tudod annyi rossz éri őt egész nap. Támadások, hazugságok, ártó szándékok.
Sokan próbálják becsapni, kihasználni, a szeretetével visszaélni.
Én már nem győzöm egyedül elhárítani az összes támadást. Kell a segítséged!
-Az én segítségem? –kérdezte csodálkozva a kutya – nekem nincs varázserőm úgy, mint neked! Hogy tudnék én segíteni az embernek?
-Na, várj, elmagyarázom, hogy végre megértsd! – felelte a kutyát megsimogatva az őrangyal.
- Varázserőd tényleg nincs. De a szíved hatalmas. Tele van szeretettel, húséggel és bizalommal. Tudod, az embernek pont ez kell. Ezek, amik a te szívedben bent vannak.
Ezekkel tudsz segíteni nekem abban, hogy az ember szíve az egész napos támadások után is nyitott maradjon. Hogy a nap végén feltöltődjön újra jósággal, szeretettel, bizalommal.
Általad lesz egy igazi, hű társa. Egy biztos védelmezője. Olyan, akiben maximálisan megbízhat. Aki nem csapja be, nem él vissza a szeretetével.
Értsd meg, kell a segítséged! Kell a szíved, hogy az ember szíve ne vesszen el!
-Segítesz nekem ebben? – kérdezte a kutya elé guggolva az angyal.
-Segítek! Persze, hogy segítek! – válaszolta az emberre nézve a kutya, majd boldogan hozzá tette:
-Ezentúl ő lesz az én gazdám!"
❤️


1 megjegyzés: