2020. május 31., vasárnap

05. 31. vasárnap

Hát, azért május végén már normálisabb idő is lehetne! Jó. tudom, a nyár még csak holnap kezdődik, de az elmúlt héten híján voltunk a napsütésnek, meg kellett fagyni! Még 20 fok se volt!
Ezért Szeder is kevesebb fogpiszkálót faragott, helyette éretlen körtét és szilvát nassolt a fákról, csoda, hogy még nem rontotta el a gyomrát!
Lui se tudott annyit napozni, „Belzebubival” nagy egyetértésben szaggatta a fügefa leveleit, tavaszi salátaként fogyasztva. Fene a gusztusukat! Jó, én is megkóstoltam, de nem lettem ennek a zöldségnek a rajongója.
Tegnap strandra mentünk! Előtte pénteken a karanténba belegárgyuló inas felpróbálta legújabb szerzeményét, de közöltem vele, hogy így nem jöhet velem a vizsla-találkozóra, mert „piknik” lesz, nem pedig „maszkabál”. Nem fogok vele szégyenkezni a többiek előtt!
Mivel kegyes Hercegnő vagyok, engesztelésképpen kineveztem Rezidenciaparancsnoknak, és járványhelyzetben tisztifőszolgai rangban teljhatalmat biztosítottam neki, hogy utasításokat adhasson Luinak, Szedernek, és a Borcsi nevű asztali PC-nek vírusirtó program végrehajtására…. Izé… Én még jól vagyok, de a vén inasnak feladatot kellett adnom, mert az utóbbi héten Szeder-Belzebubi is szokatlanul rendesen viselkedett, G. kezdett eltunyulni!
Ezért is volt jó, hogy tegnap kiszabadultunk az idei első „járványkergető” vizsla-piknikre.
Az inas ugyan öltözködésnél már dünnyögött, hogy ki kellett engedni egy icipicit a tavalyi piknikező hámomat, „úgy látszik még nem érte el a lájtos kajám a kívánt eredményt”, mire én közöltem, hogy nyilván a szekrényben-állástól ment össze az a huncut hám! 
Végre elindultunk, Lui és Szeder itthon maradt.
Odaérve nem fogadott Bolygó köszöntése, és Katicáék sem ültek a megszokott helyükön… 
De lassan szivárogni kezdtek a többiek, Fülesen kívül csupa új arc, ezért kicsit meg is voltam illetődve… Azért félénken már játszani próbáltam Atlasszal, hiába na, nem vagyok olyan flörtölgető plázacica!
A vízbe aztán végképp nem mentem, nekem túl hideg, és nedves volt. A személyzetem bízik benne, hogy ha melegebb lesz, valahogy be tudnak majd csalogatni… kíváncsi leszek, mivel próbálkoznak!
Most mindenesetre inkább csendes szemlélője voltam a többiek pancsolásának, futkározásának.
Társaim kísérői kitettek magukért, mindenhol előkerült valami finomság a rejtett zsebekből, azt hiszem, tegnap nem sikerült lépéseket tenni nyári vonalaim visszaszerzésére…  Ám ennek ellenére nagyon meg voltam elégedve a Füles, Xéna, Luca, Albert, Atlasz és Leó társaságában eltöltött néhány órával!  Remélem, hogy nem sokat kell várni az újabb találkozásig!
Hazaérve kidőltem… Igaz, a vacsit nem tudtam kihagyni, hiszen Luiék majd’ éhen haltak, nem maradhatott üresen az én tányérom se… az is igaz, csak zóna adagot kaptam…
Holnaptól fogyózni fogok! Vizslát!

A Rezidencia kinevezett víruskergetője...   

Szeder dolgozik... 

Nojcsival

"Szedd már elő azt a finom valamit!" 

 A vén inas valahol lemaradt, én pedig nem akartam nélküle továbbmenni, hátha elveszik...
Megjött a töpiiiii!  

Itt is nasizni kell!  

"...Tyúkot vettem a vásárban fél pénzen..." 

Egy kis sült májacska... 

Várok a soromra türelmesen...

Nem éheztünk... 

És itt is van kaja! 

2 megjegyzés:

  1. Szegény, szegény éheztetett vizslák :-)
    De rend és fegyelem uralkodik, akármekkora is az éhség.
    Hiába ők a legokosabbak...

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen! ÉN vagyok a legokosabb (és a legszerényebb), de elismerem, hogy a többiek is igyekeznek! :-)
    Mindenesetre tetszett a piknik a többieknek is, az inas már meghirdette a következőt, és biztos, hogy azon még többen leszünk, igy minden kézlábónak alaposan fel kell készülnie elemózsiából! :-)

    VálaszTörlés