2017. július 10., hétfő

07. 10.

Ha esetleg valaki nem vette volna észre, meleg van! Eddig legalább a budoáromban elviselhető volt az idő, de mostanra ide is alattomosan belopakodott „a pokol tüze”! Csak kora reggel, és estefelé megyünk ki kicsit mozogni, akkor, amikor már végképp nem bírjuk tovább a tespedést. Lui felfüggesztette a gyíkászatot, szerintem a kis fürgeségek is kerestek maguknak egy hűvösebb pincét vagy jégvermet.
Pénteken délelőtt Maya volt itt a két törpével, nehezen tudtuk türtőztetni magunkat, a „végre valami történik” adrenalinja ebben a hőségben is felpörgetett bennünket, de aztán a szoba méretéhez alakítottuk az örömünket, mert a kétlábúak nem a kinti „pokolban” tették le az ülőkéjüket.
Délután Perec és Domi jött, háát…, akkor sem volt nagy rohangálás…
Egyik este G. kiakadt, mert elsuhant előttem egy aprócska csipogvány, én meg utána pattantam, be is értem, éppen alaposabban meg szerettem volna vizslatni, amikor abbahagyta a csipogást…. pedig nem hiszem, hogy erősebben fogtam volna meg, mint a teniszlabdát szoktam… mindenesetre az inas elvette előlem a már néma micsodát, és alaposan összeszidott… máig sem tudom miért… 🤔
Ma Nojcsi látogatott meg bennünket, most valahogy nem esett jól neki, amikor rámászva üdvözöltük, azt mondta, olyanok vagyunk, mint a sárkányok, még a leheletünk is perzsel. Aztán kis időre kicsukódtunk, mert G. fejét vette kezelésbe, megpróbált átlagosan elfogadható kétlábút faragni belőle… háát, a Töpisnénink sem nagy varázsló… ahogy visszatérve konstatáltuk…
Mivel az inasom nem egy Sámson, a hajával nem az erejét, hanem maradék csipetnyi elméjét veszti el, így fotókat Nojcsi látogatásáról sem készített!
Ezúttal be kell érnetek a Lédi által küldött néhány képpel. Ő egyébként nagyszerűen van, a saját kiszolgáló-személyzete maradéktalanul teljesíti az elvártakat!
A melegen kívül is van valami a levegőben, lehet, hogy a héten még jelentkezem! Vizslát!



Lui a törpékkel

Lui


Lédi masszázs alatt :-)

ŐLédisége

Lédi az inasával, és az új mukival... láthatóan jól el van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése