2019. július 16., kedd

07. 15. hétfő

Ígértem a kozmetikusnál szépítkező csutkalábúakról néhány fotót, hát tessék! 
A héten már nem volt az a bundarohasztó hőség, így hosszabb ideig kint lehettünk a külbirtokon!
Pénteken jött Nojcsi, először találkozott Borcsival, aki azonnal birtokba is vette. Ám amikor kicsit hangosabban kezdtünk játszani, „Töpisnéni” – hirtelen nem találva a menekülés kiútját, a konvektorra „mászást”  – égnek emelt karokkal sipítozott, hogy „megöljük egymást”  Pedig tényleg csak játszottunk, és mivel Lui is bekapcsolódott, hát nem a „néma barátok” csendes zsolozsmázóinak tűntünk…
Nem szedtük szét egymást, és Nojcsi se kapott szívinfarktust! 
Tegnap a csoport júliusi piknikjére mentem Borcsival és a személyzettel. Lui siránkozva, a kicsik beletörődve maradtak itthon. Nem voltunk sokan, Bolygó már a kapuban üdvözölt, aztán jött Snoopy, Pandaboci, Füles és Csitri is. Az itthon oly békésen eljátszogató Borcsi kipécézte magának Pandabocit, és hangosan nyomult utána. A szájalása miatt, no és a tó halainak nyugalma érdekében pórázra kellett egy jó darabig venni. Bezzeg, – velem együtt – arra kínosan vigyázott, hogy csak a talpát érje a víz, pedig a többiek vidáman csobbantak, úszkáltak a tóban. Füles komótos sétálgatása a part menti vízben egyenesen elkápráztatta a személyzetet… engem pedig a hirtelen előkerült sípoló kopasz csirkéje nyűgözött le! És még incselkedett is, hogy vegyem el tőle! Nem estem ki a rangom követelte szerepből, kivártam, amíg félrenézett, és megkaparintottam! Végre büszkén hordozhattam körbe a zsákmányt! Nagyon elkelne itthon egy ilyen sipítozó gumicsirke, de G. azt mondta, egy perc alatt szétkapnánk, „mint Floki a lábtörlőt” … Nem tudom, ki az a Floki, de tényleg lehet, hogy a gumicsirke nehezen tudna dönteni, melyik végünkön is jöjjön ki…
A strandról még napsütésben indultunk haza, de itthon, miután túléltük Luiék üdvözlését, keletről már dörgött az ég. Csitriék megáztak, de utána övék volt az egész tó!
Tegnap – valószínű, nálunk utoljára, - Borcsi még jól kiugrándozhatta magát… Ma délután már ivartalanítás vár rá, remélem könnyen veszi az akadályt, jó lenne még játszani vele pár nap múlva, mielőtt igazi gazdihoz költözik… Vizslát!


Kata és Bogi

Az ázott Boni

Bogi kezelésben

Megszépülve...

Megjött Nojcsi! :-)

Nojcsi és Borcsi

Kukucs... Borcsi, a kíváncsi...

Meg van a zsákmány!

Itt sem maradtunk éhesek!

ÉN és Borcsi... na meg az inas...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése