2015. november 6., péntek

11. 05.
Ma volt Suzy „nagy napja”, reggel még mit sem sejtve rohandgált, evett, kinyalta az üres tánylromat – ezt mindig megtesszük, rendesen elmosogatunk a másik után. Aztán egész délelőtt napozás, meg fazonigazítás (megint tele lett a szám bundájával). Közben Kármen hozott egy olyan itálatos tölcsért, amivel régebben Kajla majdnem kikergetett a házból, aztán délután megjött Kata, és pórázra fogta a kis örömködőt. Elmondása szerint egészen a rendelőig tartott a felhőtlen vihánc, de ott kicsit megilletődött a hely szellemétől. (Ott is jelen volt az a bizonyos ”genius loci”, ahogy klasszikus neveltetésemből adódóan emlegetni szoktam… ) Sajnos az is bejött, ami ilyenkor lenni szokott…. Mivel tüzelés közben fogták be, hát vemhes is volt…. Fél öt után már itthon is volt, megvizslattam, és messzire elkerültem. Úgy döntöttem, hogy hiába hasonlít Suzyra, az illata borzalmas.
Beletelt egy jó órába, mire erőt vettem magamon, és melléheveredtem. De azt meg kell állapítanom, hogy van a vakarcsban büszkeség! Ha egyszer ő azt mondta, hogy nem lesz tölcséres fagylalt, akkor nem lesz! Előbb G. harcolta meg a vesztes csatáját, majd B., végül ketten sem bírtak a kis bolyhossal. Eddig mindenkire rátukmálták, de Suzy olyan vehemensen tiltakozott, hogy inkább egy pólót adtak rá, aztán majd holnap kiderül, hogy éjjel mekkora lyukat rág a hasába. Vizslát!


Suzy a rendelőben  



Útban hazafelé


Testőrködöm











+2

3 megjegyzés:

  1. Ahogy én Suzy szemébe nézek, ott a rendelő előtt tudta ő, hogy nem valami kellemes meglepetés vár rá... Mégis, valójában az ő érdekében történt minden - talán ennek köszönhetően hamarosan majd gazdát is talál....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves AF:! Suzy már a jövő héten gazdisodik (de ezt mi négylábúak még nem is tudjuk...) Így - tudás nélkül - azt is csak gyaníthatom, - hogy G. nem hagyja, hogy sokáig egyedüli uralkodó legyek birodalmamban!

      Törlés
    2. Na, ennek a hírnek igazán örülök ! Megérdemel az a kis bohó szőrgolyó egy jó gazdit ! (Nektek köszönheti - nem tudom mondja-e majd, de tutti, hogy valahol "érzi" !!!!!)

      Törlés