2015. december 6., vasárnap

12. 06.
Gyorsjelentés Mikulás napján.
Az utóbbi két napon a délutáni vendégjárásokon kívül szinte nem történt semmi.
Tegnap Lui nagyon nem akart a szobánkba vonulni, amikor csöngettek, és ha ő nem, akkor én sem! Mert mi az, hogy itthon vannak, ráadásul többen is, mint szoktak, és mi nem lehetünk közöttük!?!?!? Amikor egyedül voltam, már megtanultam – nagyjából, - hogyan kell ilyenkor viselkedni, de most, hogy négylábú szekciónk ismét duplájára nőtt Luival, eljött az ideje a rebelliónak! … És a ribilliónak!
Tegnap még megúszták a cserben- és szobában hagyók egy kis hangoskodással, de ma, amikor újra berekesztettek a lakosztályomba, és kirekesztettek a társaságukból, Lui palotaforradalmat robbantott ki, és én lelkesen helyeseltem!!! Egészen addig, amíg vissza nem tértek, és szemrevételezték a károkat, amit egy erőszakos matrac önfelrobbantása okozott! Én ott sem voltam, és Lui is csak mellette állt! Persze ezt nem akarták elhinni, nagy volt a kétel"kedés, de már majdnem sikeresen bemagyaráztuk nekik, amikor Lui egy óvatlan pillanatban újra nekiállt egy kis cincálásnak… Kár volt… G. kiporolta…. És nem a matracot. Sajnos… Most "béke" van, és nyugalom…. Síri csend…. Holnapra elfelejtik! Vizslát!

Nagyberki Zsarolta fényképe.
Az erőszakos matrac felrobbantotta önmagát!

2 megjegyzés:

  1. Eszméletlen, hogy mik történnek nálatok - de bevallom, némiképp egyetértek.....a matraccal..
    Hát milyen dolog az, hogy a két kicsit kizárják ? Gyerekkel se tesznek ilyent, hát akkor veletek ???!!!Egy megoldás van, csak vizslabarátokat kell/lehet/szabad meghívni és akkor probléma egy szál se....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rokonokkal állítólag csínján kell bánni, mert ők egyáltalán nem úgy gondokodnmak, mint G.!

      Törlés