2015. május 26., kedd

02. 04./2.
Tegnap B. hazajőve a melóból nagy zacskózörgéssel lépett be, én persze intenzíven segítettem a Valami kibontásában! Kiderült, hogy B. az ALDI-ban megvette a neten szóba került leértékelt ágyat! Nem egy hatalmas, baldachinos hercegnői nyoszolya, de a kétlábújaim szerint a régebbi priccseimnél fényévekkel jobb. Szerintem, meg G. szerint jó lesz majd a tesómnak tavasszal, akiről B. még mindig hallani sem akar! Én még nem próbáltam, mert azon kívül, hogy körülugatóztam, még bele sem leptem B. nagy bosszúságára. Tegnap is szokott, lepusztított fotelomban hajtottam álomra buksimat. Ma délután B. meghozta a tablettáimat is, valami GF 600. Kipróbálták, nem kell lenyomni a torkomon, magamtól is lenyelem. Majd szépen beszedem reggel-este, hogy ne aggódjanak a híveim. G. utána nézett, és szállítással együtt máshol se lett volna sokkal olcsóbb. K.-t is felhívta B., megyünk megint Zarázni, Utána befejezem a mai liturgiát. most előtte is szundizok egy kicsit, könnyebb várakozni alvás közben. G. előkotorta a játékaimat, és meglepve tapasztalta, hogy mostanában egyiket sem rágtam szét, teniszlabdát sem hámoztam, úgy látszik mennél több van belőlük, annál jobban vigyázok rájuk. A szétszaggatott rongyocskáimat B. kidobálta, Pedig ezekkel kiélhettem gyilkolászó kedvemet. Ezért nem kapok mukikat sem, mert a Gazdik drágállják azok egynapos életét a mancsaim között. Tegnap láttunk a neten egy csodásan böfögő malacot, ami G.-t lenyűgözte, arra gondolt, hogy ugyanígy nyűgözné le látogatóinkat is, mert nem elég, hogy vizsla fetreng a kanapén, még böfög is! (Mondanom sem kell, hogy én játszanék a „hangszeren”!) No, visszaértem a Zarázásból. Ott volt Kalóz is, aki egész idő alatt Dorkáját várta, meg még néhányan. Sikerült Zara gazdijának bőrkabátját is egy-két karomnyommal dizájnosítani, de hogy hívjam fel magamra a kedves kétlábúak figyelmét? Megint sántítósra futkorásztam bal hátsómat, de remélem a következő két hét a gyógyulást hozza. G. is téma volt a Ledinán, pontosan nem hallottam a hangsúlyokat, de G. most hozzágondolja… Jelenleg, amikor már alva diktálom az utolsó sorokat, annyit még feltétlenül közzé kell tennem, hogy B. súlyosan megzsarolt! Először is beleült az új ágyacskámba, illegette-billegette magát, hogy milyen pihe-puha, aztán belefektetett, és mikor hamarosan visszamásztam a helyemre, jött az ultimátum! Ha két napon belül nem veszem birtokba a fekhelyet, átadja Zaráénak! Az én ágyamat! Akkor sem fekszem bele! (Most is mellette horpasztok!) Engem nem lehet zsarolni, mert Én vagyok maga Zsarolta! Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése