2015. május 26., kedd

10. 17.
B. szerint megettem a mosogatószivacsot! Ehhez nem nagyon tudok hozzászólni, mert nem emlékszem. arra igen, hogy valami puha rágnivalót leszedtem a pultról, de hogy hova lett…? Mindenesetre B. egy darabját megtalálta, így továbbra is el tudja mosogatni a tálkámat. Különben is van neki több, nem tudom, mit van úgy oda? Találtam még a konyhában egy kemény, zacskózáró izét is, de azt G. elszedte, legyen vele boldog!  Most reggel B. megint nem találja az új szivacsot, pöröl velem, de én meg se hallom! Adott egy préselt csontit, rágjam azt, addig se csinálok bajt. Hát én most azt rágom. Az se tetszett neki, hogy amikor reggel eltakarította a tegnapi maradékaimat, hosszú szálakat talált a csomagokban a rongyszőnyegemből. Nem tehetek róla, nem mindig sikerül apróra rágni, olyan, mint a gazdifélének a spagetti. Ma délelőtt még elmennek, akkor szabad lesz a pálya! Ugatnom se kell, hogy még nem csinálták meg sem a konyhaajtót, sem a lépcsőrácsot, pedig kiadtam nekik a hétre a feladatokat! Most várom, hogy elindu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése