2015. május 28., csütörtök

05. 20.
A tegnapi és a mai nappal még adós vagyok, ha sikerül, most pótolom. Kedden korán keltünk, én az alvófotelomban, a kis pisis a kanapén aludt… Mert az van G. fejéhez a legközelebb. Sajnos éjjel egyszer sem próbált meg G. ágyába mászni, pedig örömmel néztem volna, ahogy kirakják a szúrét. B. tegnap itthon volt, így kertészkedni is segítettünk. Kajla-Girnyó-Szikra első dolga volt a bungi tetejéről szemrevételezni Pirikét. Ezt még Lucky sem csinálta! A gazdik féltek, hogy a kis hülye megpattan, ezért B. vett neki egy nyakörvet, és rátett egy bilétát. Nem mintha ez akadályozná meg a szökésben, ha menni akar, de a kétlábújaimnak így nyugodtabb a lelke. Egyébként kezd idegesíteni, mert állandóan G. körül sündörög, alig akar elszakadni tőle, sőt, még engem is megpróbál odébb taszajtani, amikor egy kis simire vágyok.  Amúgy jókat lehet vele rohangászni a kertben, egymás nyakon harapdálni, de semmi rosszat nem csinál sajnos szándékosan! Amikor rászólnak, például a tóba mászik, egy szóra engedelmeskedik. Csak a jelölgetésében bízhatok, hogy B. megunja, és kipenderíti! Mert néha sok! Le nem állna a nyalizással, nem csak G.-t, hanem engem sem hagy békén. Tegnap este már rá kellett morduljak, mert nem elég, hogy Lucky is elfoglalta a helyemet, - neki még elnéztem, - de Szikra is odatelepedett amikor megvacsiztunk a Zarázásom után! És – szerencsére – rögtön az íróasztalon is termett, G. alaposan megmosta a fejét! Apropó, Zara… Tegnap is voltunk a Ledinán, de már vártam, hogy hazaérjünk, mert kezdek féltékeny lenni… Különben is, siettünk, mert dörgött, villámlott, és én nem szeretem ezeket az égi háborúkat… csak azokat, ahol én győzök! Mint mondtam, vacsi után lefeküdtem, de Szikra nyaggatott, így idő előtt az alvóhelyemre vonultam. Szerencsére újra bepróbálkozott G. ágyával, így megint le lett teremtve. Az éjszaka nyugalmas volt, mikor kimentünk, nem Pirikéztünk, mint Lucky idejében, így G. is gyorsan visszaaludhatott. Mint hallom, Luckynak úri dolga van, étterembe, kávézóba mászkál, bőrgarnitúrája van… Ha megunom a kis pisis zaklatását, utána megyek! Ma aránylag későn ébredtünk, de számomra jól kezdődött a nap! Amikor G. reggelije után kibóklászott a teraszra, az alsó részen meglátott valami sárgát és fehéret. Mivel vaksi, egészen közel kellett mennie, hogy rájöjjön, nem egy nagy tükörtojás, hanem a tulajdon kispárnája kibelezve.. sárga szalagokkal volt bélelve, most legalább ezt is megtudta…Bár gyanítom, hogy nem volt rá kíváncsi… Ezt még B. is látta, aminek külön örültem! Aztán B. elment dolgozóba, mi meg hármasban töltöttük a napot. A csendespihenőt még megemlítem, mert G. Lucky híján nem tudta kire tenni a fejét, és mivel mindketten rámásztunk, hamar felszámolta a sziesztánkat. most megint este van, kezdődik a lustálkodás a gép melletti agyon, ha végre Szikra leszakad rólam. Ha nem ért a szép szóból, a morgás után rendre utasítom, akkor még G. sem védheti meg a kis puncsolót. Mivel félfüllel hallottam, hogy holnap estétől két napra Zara is a vendégünk lesz, nem kell sokat várnom, és mi lányok ellátjuk a nótáját ennek a kis ficsúrnak! Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése