2015. május 26., kedd

11. 07./1.
Tegnap vártuk a nasit, közben kint bóklásztam, G. meg hallgatta a madarakat. Megjegyezte, mennyien csicseregnek, cinkék, zöldike, a fekete rigó, ha halkan is, de énekelget, aztán harkály kopácsol meg szarka csörög. De mindebből engem egyik sem izgat, csak a szajkó! Mióta egy matyi kiskoromban rám reccsent, és megijedtem, azóta, hogy úgy mondjam, figyelemmel kísérem a mozgásukat, és ha közelebb jönnek recsegni, hát megmorgom őket! Mikor megjött a csomag, az én Csomagom(!), mindjárt kaptam egy csirkelábat, két roppantás, és kértem a következőt. G. azt mondta, ez kipróbálásra lett véve jutalomfalatnak, és még nem csináltam semmit, amiért jutalmaznia kellene! Erre kétlábra álltam, pördültem is, majd’ hanyatt estem, de ez sem hatotta meg! Pedig ezt már jól begyakoroltam, ha B. hazaér, mindig így köszöntöm, és még énekelek is hozzá! B. csak akkor jön le, ha már átöltözött, de addig is szóval, illetve dallal tartom! Volt a csomagban egy hám is, amit az autóban való nyugton maradásomra, és biztonságos utazásomra terveztek használni, elvetélt ötlet! Tegnap még a szobában sem tudták rám adni! G. azzal nyugtatgatta magát, hogy még nincs beállítva, de nem sietett a beállítással. Majd ma, bár ma nem autózunk, ha igaz, és B. időben jön meg, és ha nem esik, és ha Zaráék is ráérnek, és ha, és ha, és ha,…, akkor elmegyünk Zarázni! Túl sok a ha, majd meglátjuk! Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése