2015. május 26., kedd

10. 29. /2
Hogy a közepébe vágjak, nem volt „szerelem első látásra” Kalózzal, aki már két éves elmúlt, felnőtt vizsla. Amikor próbáltam ismerkedni vele, kétszer rám mordult, én futottam B.-hez védelemért, de őt meg feldöntöttem. Így indult, így is folytatódott, mert amikor közeledett, én feldobtam, és megadtam magam, ő fölém állt, én pedig óvatosan oldalt kikúsztam alóla. Ezek után csak akkor mertem a labdáért menni, a mikor Kalózt megfogták, egyébként el sem indultam, hisz az ő labdája volt. Gondolom az sem tetszett neki, bár állítólag nem irigy. Volt még egy ó-német juhász is a futtatóban, de ő átnézett rajtam! Lehet, hogy csak a Gazdik mondják, hogy szép vagyok? Talán holnap újra találkozunk, B., és E. - Kalóz gazdija - ezt beszélték meg. Hát, kíváncsi vagyok… . Vizslát!   


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése