2015. május 26., kedd

11. 09.
Pénteken sikerült Zarázni., Z. drukkolásának is köszönhetően, B. időben jött meg, és mentünk! Nagyon jól elvoltunk, amíg ketten voltunk, de aztán megjött Lord, egy gyönyörű 2 éves ír szetter, és akkor én lettem a harmadik. Csak futottam utánuk, és ugattam, hogy rám is figyeljenek. Aztán elment, de a másik ketrecbe megjött Tóbiás, aki nem akart átjönni a másik ketrecből, mert azt hitte, hogy egyikünk Kalóz, akivel múltkor afférja volt. Szóltam neki, hogy most nincs itt, erre átjöttek a gazdijával, és akkor megint én lettem a harmadik! Ez a Zara olyan… izé, rendesebben is viselkedik, meg még a fiúkkal is… De azért a barátnőm! Mikor kettesben voltunk jókat birkóztunk is, G.-nek nem kellett elaltatnia. A szombat unalmas volt, ki-be mászkáltam, fát vittem be, meg szenet, készülök a télre. Gázt nem tudok bevinni nagyobb mennyiséget, pedig a Gazdiéknál azzal megy a fűtés, de a mikor kisebb adagokban eregetem, akkor is fintorognak, főleg B. Pedig ha az én hercegnői orromat nem zavarja, akkor minek az a nagy kényeskedés? Ma viszont kora délután kimentünk a rétre, a kenyérgyárhoz! B. 7 ebzetig bírt számolni, utána feladta, mert jöttek, mentek a fajtársak és gazdáik. Megint irigykedtek ránk, vizslákra, mert négyen voltunk. Zara megint néha otthagyott, ha újabb pajti jött, ismét harmadik voltam, de elnézem neki, mert ő a kisebb és fiatalabb (két héttel!). Rajtunk kívül még Kalóz mellett ott volt Béla is, aki 5 hónapos és kb. akkora, mint én. A többiek ilyenkor szokták gúnyosan megjegyezni, hogy megint a réten terem a vizsla! Irigyek a gazdik, hiába! Ott volt aztán még Miss Piggy, a bordeaux-i dog, de rajta Kalóz gyakorolt, így meg sem lehetett közelíteni, és volt tacskó, husky, snauzer, labrador, szóval kicsi, közepes és nagy is. Azt is megjegyezték a gazdik, hogy oldódnak a gátlásaim! Hát, amelyik kétlábú hagyta, arra felmásztam, az igaz, amelyik meg le is hajolt, annak szépen lesimítottam a frizuráját is! Ingyen! Hallottam, hogy ezért a kétlábúak fizetnek, de én első alkalommal lehetek jószívű is! Három órát voltunk el otthonról, meg sem álltam, így B.-t is sikerült kifárasztanom. Most megyek még almázni G.-vel, aztán alukálni. Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése