2015. május 26., kedd

03. 07. / 1.
Hétfőn este G. kapott egy FB üzenetet, ami megváltoztatta másnapi programomat! Mikor kedden szokásos pihimet töltöttem a reggeli-torna helyett, csöngettek, és beállított Lucky! A gazdiját jó darabig észre sem vettem – bocsánat E. – mert oda akartam szuszakolni magamat Luckyhoz, de ez csak az udvarin történt meg! Itt végre egy futólagos ismerkedés után – hajrá, neki az udvarnak! Meg a „tavacskában” levő kevés víznek!  Bemutattam az egész birodalmamat, de nem nagyon érdekelte Luckyt, igaz, engem sem … Lesz még arra időnk! A másik érdekelt bennünket! Joggal kérdezitek, hogy ki is ez a Lucky? Most lediktálom, amit E.-től hallottam, remélem G. nem keveri össze nagyon!  Lucky kb. 5 éves –már ivartalanított – vizsla fiú, akit E. családja talált. Csontsoványan, törött hátsó lábakkal, az egyik már régebbi törés volt összeforrva. (Az első napokban készített fotókat láthatjátok az albumban) Néhány hónap alatt meggyógyították, felerősítették, közben meglett a „gazdi” is, akinek nem akarták visszaadni… (Azt hiszem, érthető okokból) Pestre került gazdihoz. Két és fél év után értesült E., hogy az Illatos óton van, altatásra vár… Természetesem érte mentek, visszahoztál!... Kiderült, hogy odakapott egy gyereknek…   Hogy a gyerek mit csinált előtte, arról nem szól a fáma… Azóta Gyódon él E.-ék többi vizslájával. Hát ő Lucky, aki most vagy negyven kiló, és 65-67 cm a marmagassága… Ő jött el ismerkedni velem, mert itt fog nyaralni, és előtte össze akarnak szoktatni a Gazdik, hogy ne legyen probléma. Azt hiszem, én már összeszoktam Vele és őŐ is velem, de nem áruljuk el, hadd találkozzunk minél többször! Lucky reggel kilenckor érkezett, és majdnem délig maradt ezalatt birkóztunk is – Ő egy kicsit erősebb – de főleg eszetlenül rohangáltunk! Kár, hogy B. nem látta, nagyon tetszett volna neki!A kertet sem kell félteni, ha többször jönne, sokat segíthetne az ásásban, megtanítanám neki, és levennénk B. válláról a kerti munka nehéz terhét! Lucky előbb kidőlt – elfeküdt a terasz kövén a szép napsütésben, noszogattam egy kis játékra még, de pilledeztem már én is. Csak akkor élénkültünk fel, amikor a Gazdik suttyomban akartak képeket csinálni! Úgy látszik, ő sem szereti a paparazzokat, ebben is egy húron pendülünk!  Miután elmentek, kajáltam, es aludtam estig, akkor még egyszer kajáltam, és aludtam reggekig! Ez az első rész, Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése