2015. május 26., kedd

12. 07.
A mai nap van a rucihordás lejártának a gyönyörűséges napja! Több nap eltelt már utolsó jelentkezésem óta, megpróbálok beszámolni az azóta történtekről. A póló már csütörtök reggel leszakadt rólam, így B. nagy krokodilkönny-hullatás közben lecserélte egy újabb törölközőre. Azt ismételgette, hogy ő eddig mennyire vigyázott rá, és én most semmi idő alatt leselejteztem. Hát igen, a selejtezés az egyik tökélyre fejlesztett projektem. A következő ruci sem sokkal bírta tovább egy napnál, tegnap, Mikuláskor, egy egész nappal a lejárat előtt a Gazdik megszavazták a levételt, és hogy saját felelősségükre újat már nem kapok! Ez az utolsó förmedvény egy kicsit szűkre sikeredett, nem kellett több néhány egészséges nyújtózkodásnál és csak szakadt, szakadt… . Mikulásra kaptam csirkeláb jutifalatot, és egy szép új, piros, szívecskés nyakörvet G.-től, szerinte ez áll jól egy Hercegnőnek! B. kérdőre is vonta, hogy minek nekem egy negyedik nyakörv, amikor csak egyet tudok egyszerre hordani. G. nem sokat szólt, mert gyáva, de én most megjegyezném, hogy B.-nek jóval több pár cipője van, mint nekem nyakörvem, és ő is csak egy kétlábú, neki is elég lenne egy pár cipő. Egyszerűen csak irigy, pedig ezt eddig az ebzetekre mondták. Én eddig kivételesen nem voltam irigy, de most majd alkalomadtán meglátogatom a cipős-szekrényeket, és ott is szelektálok egy kicsit! Áldás például, Z.-ék nagyra nőtt kamasza, több mint tíz párat leselejtezett, mire észbe kaptak gazdijai. Ma vasárnap délelőtt van, esik az eső, alszom és diktálok. B. délután egy kicsit dolgozni megy, így csak egészségügyileg dugom ki az orrom a lakásból. Este rokonok jönnek, igy egyedül leszek egy-két órát, de előtte megkapom a vacsit, még műcsontikát is kapok, amivel elleszek egy darabig. Ezt már most megbeszéltük G.-vel, mert egyre jobban tudok beszélgetni vele. Már sok mindent megért, amit eddig – gondolom enyhe arisztokrata kiejtésem miatt – csak kapizsgált. Mivel holnap igazi hétfőnek nézek elébe, sok jót nem várok, bár G.-vel ilyenkor is elszórakozunk. Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése