2015. május 26., kedd

12. 03.
Azt még elfelejtettem bediktálni, hogy hétfőtől nem G. lábainál, hanem a másik szobában, az ágyon alszom éjjelente! Öt napja G. elvette a fotelomat, hogy ne aludjak összegömbölyödve a vágás miatt, és a földön ágyazott. Mintha ott nem tudnék gömbölyödni! Amúgy is, a húszegynéhány év alatt megtanulhatta volna, hogy mi csak négy lábon tartózkodunk hosszabb ideig a „puszta” földön, hason, háton csak akkor, ha játszunk, szusszanunk, hempergünk egyet az illatos fűben, vagy valami más illatos izében. De aludni, azt csak fotelben, kanapén, ágyon szoktunk, ha a szerencsésebbek között vagyunk! Szóval keddre virradóan bementem G.-hez fület nyalni, de ahogy félálomban megsimizett, rögtön felébredt! Azt mondta meztelen vagyok! Hát igaz, hogy a rucimból félig kibújtam valahogy, és  tangabugyiként viseltem, de hogy meztelen!? Mivel tegnap az óraszíja is elszakadt, bekapcsolta a rádiót öltözködés közben, hogy tudja, öt, vagy hat óra van. Mikor végzett, éppen bemondták, hogy a háromórás hírek következnek… Amikor a sokktól magához tért, felöltöztetett, kikísért egészségügyileg, megadóan leheveredett az ágyamba, én rá, de félóra múlva visszaóvakodott a sajátjába. Hagytam abban a hitben, hogy nem vettem észre. Reggelre megint úgy nekivetkőztem a sötétben, hogy a póló ujjai a mellső tappancsaimról a hátsókra vergődtek. Aztán B. helyreállította az ancúgot, felkötötte a nyakamba. A nap a mostanában szokásos módon telt el, aludtam, meg labdáztam, meg egy kicsit G. idegein táncoltam. Azt mondta, már gyógyulok. Vacsi után B.-vel főztünk, en megettem a káposzta vastagját, és a torzsát is, G. mondta, hogy kecske vagyok, nem vizsla! Őneki mindenki kecske, aki a húst nem hússal eszi, bár ez már nála is változik. Ezután suttyomban elfogyasztottam B. vileda-kendőjét, de a csücskét meghagytam, hogy ne keresse hiába. Rezignáltan mondta, hogy reméli, előtte felaprítottam. Éjszaka valahogy megint kivetkőztem, nem önmagamból, csak a pólóból. G. erre megengedte, hogy felmenjek mellé az ágyába! Így álmában is észreveszi, ha próbálkozom a pólómmal, vagy a hasammal. Erre emlékezni fogok majd ruha nélkül is! Reggel átvariálták az öltözékemet, most felül kötötték meg, de hát a póló próbája az evés!... Vagy a pudingé…? Mindegy, holnapra kiderül. Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése