2015. május 26., kedd

12. 24.
A hétfői Zarázás sajnos nem jött be, mert csak a gazdija jött meg, ő még a tanyán maradt. Csak 24.-én találkozhatunk, ha a gazdik ráérnek… Megjött viszont a szokásos kajáscsomagom egy csomó nasicsont, és egy játékrágcsa társaságában, aminek rögtön neki is estem. Szégyenszemre be kell vallanom, hgogy egyelőre nem boldogulok vele!  A szokásos módon elkezdtem a rágcsálást, aztán csócsáltam, hordozgattam, megint csócsáltam! Aztán böködtem és megugattam!  Egy karcolás nincs azon az átkozott gumin! Teljesen frusztrált vagyok! Másnap B. meghozta a postáról G. ajándékát a zöld karácsonyi kendőmet piros díszítéssel, amit B. természetesen kapásból leszólt, hogy megint milyen bohóc-maskara van rajtam?!  Hát én se vagyok oda érte, mert még szokatlan, de nem ugatom le mindjárt G. ajándékát, inkább szép csöndben széttépem, ha hozzájutok. Mert egyelőre nem adta oda, vigyáz rá.
Ebben a pillanatban jöttünk meg a rétről! Leheveredtem a lábtörlőre egy kicsit, utána másztam le a helyemre az ágyba, és már alszom is! Így könnyebben diktálok. Amikor ebéd után elmentünk Zarázni, azt hittük B.-vel hogy csak mi leszünk négyesben.  Erre olyan parti volt, de olyan! Kilencen voltunk, meg a gazdijaink. Vittünk egy ajándékcsontit Zarának, amit B. előrelátóan már az elején átadott Zara gazdijának, így nem B.-n, hanem K.-n voltunk mindahányan, keresve a duginasit. Aztán előkerültek a sütik, meg a forralt bor, a mézes pálinka és a meggylikőr. Én persze több-kevesebb sikerrel, de igyekeztem magamat hasznossá tenni a bor (d)öntögetésében. Végre egyik gazdi megkönyörült rajtam, és kinyalhattam a poharát! Mint kiderült, ezekben a „körökben” így szokás: Karácsonykor, Szilveszterkor buli van! Szép szokás, jó szokás, finom szokás! B. már készülhet is a Szilveszterre! Lehet, hogy ma nem is maradok fenn sokáig? Mindenesetre most még egy kicsit alszom a vacsiig, aztán meglátom… Boldog Karácsonyt kívánok minden olvasómnak! Vizslát!



Mindenkinek Bboldog Karácsonyt kívánok!  /album/fenykepgaleria/karacsonyi-zaci-1-jpg/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése