2015. május 26., kedd

11. 06.
A szerda is átlagosan indult, délelőtt kipihentem az éjszakai alvást, aztán kimentünk G.-vel, mert olyan szép napsütéses meleg idő volt, hogy vétek lett volna a szobában kuksolni. Ebéd után a szokásos szieszta G. hasán, aztán ő odaült a géphez, én meg tiltakoztam ez ellen! Behordtam minden tiltott dolgot a gép melletti ágyra, és elég hangosan rágcsáltam ahhoz, hogy észrevegye magát! Korhadt fadarabot, csigaházat, tojásszenet, (még mindig találok!), meg ilyeneket! Csupa olyan rekvizitumot, amit szétrágva nehéz eltakarítani. G. ennek megfelelően, mert félt B. leszidásától, szépen egyenként kihordta, én meg szép egyenként visszahordtam/ Végül beletörődve felállt, és otthagyta a netezést. Ennyi idő alatt már rájöhetett volna, hogy a gépezést csak akkor tűröm el, ha az én érdekemben történik. Például diktálok, vagy kaját rendel nekem. Ma is várom az új szállítmányt, lesz benne nasi is. Szóval kimentünk a jó levegőre, és attól fogva én is jól viselkedtem, hiszen a finom módszeremmel elértem azt, amit akartam. B. előbb ért haza a szokásosnál, és ekkor ért a meglepetés! Telefonon már lebeszélte K.-val, Zara gazdijával, hogy találkozunk egy kis hancúrra! Mikor B. magára kötötte az övtáskát, én már extázisba jöttem, kicsit kivetkőztem hercegnői hűvösségemből! Megfigyeltem már, ha felcsatolja az övtáskát, mindig együtt megyünk, egyébként állandóan bőrönd méretű ridiküllel mászkál, mint a többi kétlábú szoknyásnak teremtetett. (Akkor is, ha éppen nem szoknyában van a szoknyás, én azt megérzem!) Szóval elmentünk, találkoztunk, és végre egy hosszú, igazi játék volt! Közben B. dicsérgette Zarát, hogy milyen nyugodt, meg milyen szépen tud pórázon menni, de ez sem érdekelt nagyon, mert csak a játékra összpontosítottam, de nem felejtek, ezekekre a nem nekem szóló dicséretekre alkalomadtán majd emlékeztetem B.-t! Jól elfáradva, boldogan tértem nyugovóra. Most pedig várom az új nasit! Vizslát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése