2015. május 26., kedd

02. 25.
Meg volt a múlt szombati esti vendégjárás, nagyon szépen és okosan viselkedtem a Gazdik szerint! Elvonultam a csontommal és csöndben elkezdtem feldarabolni, de nem jutottam vele semmire! Mire elfáradtam, már el is mentek a gazdik látogatói. Vasárnap eléggé nem vizslás idő volt, nem is nagyon kívánkoztam ki, még az udvarra sem! Azért a szokott koradélutáni időben – mivel B. itthon volt – odaálltam a rácshoz, és felszóltam neki, hogy mi lesz már, nem megyünk? Elmagyarázta, hogy esik az eső, ilyenkor senki nincs kint, Zara is biztosan édesdeden alszik. Olyan meggyőző volt, hogy hittem neki, és abbahagytam a követelőzést. Pár perc múlva szólt a telefonja, K. volt az, mondta, hogy szerinte nem esik, ergo mehetünk Zarázni! Persze egy kicsit permetewzett, de minket nem zavart, a gazdik meg ugye mindent megtesznek értünk! Aznap is jól aludtam az este! Hétfőn is itthon volt B., így tudtam, hogy lesz bandázás! Mentünk is, Kalóz, és lakótársa Liza is ott voltak. Lizáról azt hallottam, hogy öreg, kövér, és azért nem sétáltatják. Ennek ellenére, vagy tán éppen ezért nagyon boldognak látszott, hogy kiszabadult az egyhangú otthonából.  Mi a szokásos módom ökörködtünk Zarával, annyira, hogy a nagy ugrabugrában valamelyikünk lefejelte K.-t aki szegény percekig azt sem tudta hol van! Én persze tudom, hogy melyikünk volt, de a gazdik nem, és ez jól is van így! Aztán mikor hazaértünk, észrevettem, hogy valami furcsa történik: nem kaptam vacsit, hanem kocsiba szálltunk!  Én még nem utaztam sötétben, kissé el is fáradtam, néha el is bóbiskoltam, csak akkor eszméltem, mikor megérkeztünk! A Dokibácsihoz jöttünk! Az aznapi Zarázás is célzatos volt, hogy a Dokibácsi lássa, hogyan sántikálok. Megvizsgált, adott két szurit, és azt mondta „sportsérülés”! Megnyúltak a szalagjaim… Azt is mondta, hogy öt napig próbáljanak lebeszélni a nagy rohangálásról birkózásról! Engem! Adott még tíz tablettát, (Phen-Pred 50mg+1,5mg) ami gyulladáscsökkentő, és abból is napi egyet be kell szedem a szokásos GF 600 mellé. De csak ötször, a másik öt tartalék. Aztán jövő héten kiderül. A Gazdik úgy döntöttek, hogy mellőzik az úgyis céltalan lebeszélést, és szobafogságra ítélnek! Ennek megfelelően tegnap a csontocskám formálásával múlattam az időt, iga a nap sem sütött! B. azt mondta, legközelebb csak vasárnap mehetek Zarázni, így addig dögunalom! …. Lenne, mert nagy öröm az ürömben, hogy – mint megtudtam – délután jön Nojcsi!  De erről csak legközelebb számolok be, mert most a délelőttöt szundikálással töltöm, hogy kellően friss és kipihent legyek a Vele való foglalkozásra! Amúgy is kissé megszaladt most a tollam, de ez akkora képzavar, hogy csak G. találhatta ki! Vizslát!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése